Поліція розслідує мовний скандал в аеропорту «Херсон»

11:55, 17.07.2020
Поліція розслідує мовний скандал в аеропорту «Херсон»

У поліції є дві заяви: від пасажира, та від працівників аеропорту.

Мовний скандал у Херсоні виник через те, що співробітниця аеропорту нібито відмовилась обслуговувати клієнта українською.

 

Як інформує УМ, про ситуацію у мережі розповів пасажир Олексій Любецький, саме він був учасником скандалу.

 

Заяви в поліцію написали обидві сторони конфлікту – пасажир та заступник директора аеропорту, передає "Суспільне Херсон".

 

Пасажир запевнив, що зазнав мовної дискримінації з боку працівників аеропорту. Водночас ще одну заяву у поліції написав заступник директора аеропорту "Херсон" Олексій Груненко.


Пасажир Олексій Любецький розповів, що інцидент трапився 9 липня 2020 року. Чоловік прямував з Херсону у Львів. Однак на стійці реєстрації співробітниця аеропорту почала спілкуватись з ним російською. На прохання пасажира звертатись до нього українською – відмовилась. При цьому, як ствердив Любецький, співробітниця "закочувала очі і сказала "Это Херсон".


"Я мовчки дістав свій посадковий талон, але після цього до мене впритул, не дотримуючись дистанції, підійшов працівник аеропорту", - зазначив пасажир.

 

"Він почав мені читати мораль, якщо можна так сказати, - про Конституцію України, щодо захисту прав національних меншин, що працівники на стійці реєстрації мали право так поводитися", – розповів Любецький.

 

За словами заступника директора аеропорту Груненка, співробітники завжди розмовляють мовою, яка зручна для пасажира.

 

"Працівників аеропорту звинуватили у мовній дискримінації. Дискримінація - це заборона. я не чув, щоб в аеропорту забороняли спілкуватися рідною мовою", -  сказав заступник директора.

 

Агент з реєстрації пасажирів та вантажу херсонського аеропорту Ірина Кушнір зазначила, що просто не встигла перейти на українську. Річ у тім, що напередодні обслуговувала російськомовного пасажира.

 

"Оскільки ми розмовляємо з пасажирами кількома мовами, ми не зорієнтувалися відразу", - сказала вона.

 

Прессекретарка Нацполіції у Херсонській області Тетяна Пшонь прокоментувала ситуацію. Вона розповіла, що у поліції є дві заяви: від пасажира, та від працівників аеропорту. Пасажир запевнив, що з ним нетактовно спілкувалися в аеропорту російською мовою.

 

"Крім того, від працівників аеропорту також надійшло звернення на вказаного громадянина. Що він нетактовно грубо спілкувався з працівниками аеропорту", – заявила Пшонь.

 

Голова Херсонської ОДА Юрій Гусєв 14 липня 2020 року доручив провести службове розслідування в міжнародному аеропорту "Херсон" за фактом інциденту.