Екстрені відключення світла: теплоелектростанції ДТЕК пошкоджені обстрілами
Ворог в неділю 17 листопада здійснив масовану атаку на енергетику України, зокрема серйозно пошкодив обладнання теплоелектростанцій ДТЕК. >>
Про це на брифінгу в аеропорту "Бориспіль" заявив віцепрезидент компанії "Міжнародні авіалінії України" Ігор Сосновський, повідомляє кореспондент Укрінформу.
"З огляду на складність самого рейсу, тривалість рейсу, на літаку був посилений екіпаж. Екіпаж відпочивав в готелі Тегерана перед вильотом. Усвідомлюючи, що Тегеран не є простим аеропортом, наші всі підготовки повного льотного складу на Боїнгу-737 останні кілька років проводять виключно в аеропорту Тегерана. Тому в процесі перевірок перевіряється майстерність льотчика, саме для того, щоб оцінити їхні дії саме в аварійній ситуації. Маючи дані на сьогоднішній день, що літак набрав 2400 метрів висоти, помилка екіпажу мінімальна, ми її просто не припускаємо. З огляду на їхній досвід, дуже важко сказати, що там могло бути щось з екіпажем", - сказав Сосновський.
За словами Сосновського, командир екіпажу Володимир Японенко мав досвід нальоту 11 600 годин, майже весь на Boeing-737, інструктор Олексій Наумкін, який знаходився в складі посиленого екіпажу, - 12 тис. годин нальоту, зокрема 6600 годин на Boeing-737, другий пілот Сергій Хоменко - 7600 годин нальоту на Boeing-737.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Офіс Генпрокурора розпочав розслідування авіакатастрофи в Ірані.
На літаку також було 6 бортпровідників.
У свою чергу президент МАУ Євген Дихне додав, що представники авіакомпанії вже починають працювати з сім'ями і родичами загиблих на борту українського літака в Ірані.
"Ми вивісимо список пасажирів і почнемо працювати з українцями, з родичами членів екіпажу, пасажирів. Вся інформація буде передана посольством тих країн, які були на борту, для роботи з ними. Також наші представники вже почали роботу в аеропоррту Тегерана з родичами пасажирів цього рейсу", - сказав він.
Як повідомляла УМ, Володимир Зеленський після катастрофи в Ірані літака МАУ, на борту якого було попередньо 11 українців, анонсував перевірку льотної придатності всього цивільного флоту.
Останнє планове технічне обслуговування літак пройшов 06 січня 2020 року..
8 січня розбився літак МАУ зі 180 пасажирами на борту.
Літак прямував з Тегерана до Києва. Попередньо причиною катастрофи називають технічні неполадки. Версія з терактом виключається.
На борту пасажирського літака авіакомпанії "МАУ", який зазнав аварії в Ірані, було 168 пасажирів і 9 членів екіпажу. З них - 11 українців.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У МЗС назвали країни походження загиблих в авіакатастрофі в Ірані
Ворог в неділю 17 листопада здійснив масовану атаку на енергетику України, зокрема серйозно пошкодив обладнання теплоелектростанцій ДТЕК. >>
Міністри закордонних справ країн G7 ("Великої сімки") засудили Іран за надання росії балістичних ракет >>
Корпус вартових ісламської революції в Ірані обіцяє помститися за вбивство Ізраїлем лідера ХАМАСу Ісмаїла Ганії. >>
Автобус з громадянами України, серед яких було четверо дітей, потрапив у ДТП у Свебодзінському повіті Польщі близько п'ятої години ранку 20 липня. >>
Поліція розшукує водія, який збив військового на дорозі та втік з місця ДТП у селищі Комишуваха Запорізької області. >>
Внаслідок зіткнення маршрутки з автоцистерною загинуло 14 осіб, серед них 6-річна дитина. Вижити пощастило одній жінці. >>