У Порошенка заперечили причетність до ролика про збиття фурою Зеленського

12:57, 15.04.2019
У Порошенка заперечили причетність до ролика про збиття фурою Зеленського

Сергій Березенко назвав інформацію про ізраїльського політтехнолога Моше Клюгхафта повною нісенітницею (фото: facebook.com)

Заступник глави депутатської фракції "Блок Петра Порошенко" Сергій Березенко заявляє, що в штабі кандидата Петра Порошенка немає іноземних політтехнологів, а вся кампанія ведеться силами штабу, партії та людей на аутсорсингу.
 
Також він повідомив, що скандальні ролики, на яких фура збиває Володимира Зеленського, або на яких на Зеленського висипають білий порошок, схожий на кокаїн не мають відношення до штабу Порошенка.
 
Про це він сказав в інтерв'ю "Українській правді".
 
"Не сприймайте серйозно якісь дурощі, які хтось генерує в YouTube чи в соціальних мережах. Наш штаб не має жодного відношення до цих роликів, але якщо вони смішні, це фан і хтось з наших прихильників щось репостить, то ми ж не можемо за це нести відповідальність", - сказав Сергій Березенко.
 
Він додав, що в останній тиждень передвиборчої кампанії команда Петра Порошенка перейде в "остаточний борд і той меседж, який би хотіли донести згідно зі стратегією кампанії".
 
А коментуючи інформацію про те, що в Порошенка нібито працюють технологи з США, Франції та Ізраїлю, Березенко сказав:
 
"Я таких не бачив. Можливо, ви знаєте більше", - сказав нардеп.
 
На зауваження, що екс-журналіст, нардеп Сергій Лещенко писав про ізраїльського політтехнолога Моше Клюгхафта, Березенко сказав:
 
"Найменше я б зараз хотів коментувати Сергія Лещенка... Це абсолютна нісенітниця. Ніколи в житті не зустрічав цього чоловіка".
 
Він також додав, що скандальну рекламу, де Порошенко протиставляється президенту Росії Володимиру Путіну, "придумав штаб", але коментувати, як приймаються такі рішення, відмовився.
 
А те, що Порошенко почав комунікувати через телеграм-канал та записує відеоролики, Березенко пояснив не новими політтехнологами, а тим, що штаб намагається усіма способами донести свої меседжі до людей.
 
За його словами, цим займається "дуже багато людей на аутсорсингу", а також партія, яка продукує "багато креативних ідей".