Дії Росії в Керченській протоці призводять до аварій торгових суден

10:55, 04.12.2018
Дії Росії в Керченській протоці призводять до аварій торгових суден

"Леді Марія" отримала ушкодження, очікуючи, до Росія пропустить кораблі через Керченську протоку

Росія, яка захопила навігацію в Керченській протоці та біля неї, несе відповідальність за низку аварій торгових суден в Чорному та Азовському морях.

Про це повідомляє Міністерство з питань тимчасово окупованих територій та внутрішньо переміщених осіб.

"З 25 листопада сотні кораблів перебували в очікуванні дозволів на прохід через Керченську протоку, як в напрямку Чорного, так і в напрямку Азовського морів, ... Кораблі залишалися на місцях, утворюючи скупчення, що стало причиною ряду аварій", - повідомляє МінТОТ про ситацію після нападу російський кораблів ФСБ та арзмії на судна ВМС України та захоплення в полон українських моряків.



Через скупчення кораблів почастішали аварії.

Наприклад, 30 листопада під час прямування до Азову перед Керченською протокою вантажне судно Lady Maria (Республіка Того) під час маневрування зазнало пошкодження через заплутування гвинта судна в якірному ланцюзі іншого вантажного судна Azov Concord (Республіка Мальта).

Наступного дня російський буксир "допоміг" посадити на мілину баржу, яка частково перекриває прохід поблизу Керченського мосту.

"1 грудня на виході з Азовського моря поблизу Керченської протоки буксир Pal 3 (Російська Федерація) втратив контроль над буксируваною баржею Shilaynyay, що була завантажена близько 4000 тон пшениці", - зазначають у МінТОТ.

Капітан баржі декілка годин марно пробував зняти її з мілини поблизу миса Кам’яне.

"На ряду з масовими відключеннями суднами системи АIS, які заохочує Російська Федерація, наведені приклади ще раз демонструють як РФ нехтує нормами міжнародного права і створює небезпеки для судноплавства у Чорному і Азовському морях", - наголошують в МінТОТ.

Нагадаємо, Ангела Меркель обіцяла натиснути на Володимира Путіна в питаннях розблокування роботи портів Маріуполя та Бердянська, однак через агресію Росії та зниження товарообігу через порт Бердянськ, він несе збитки та переходить на 4-денний робочий тиждень.