Міська влада Солсбері хоче найняти бригаду консультантів, яка має придумати стратегію зміни репутації міста після отруєння Скрипалів.
Про це повідомляє The Guardian.
Необхідність провести ребрендинг продиктована тим, що у місті впала кількість туристів на 14% у порівнянні із березнем.
Це пов’язують із тим, що російські спецслужби застосували хімічну зброю "Новічок" проти Сергія та Юлії Скрипалів, але внаслідок недолугого виконання померла британка Дон Стредженс.
"Солсбері всесвітньо відомий, але не з тих причин, які ми хотіли б бачити. Я думаю, що нам потрібно зробити практично повний ребрендинг", - заявила Полін Чорч, член ради графства Уїлтшир з економічного розвитку і відновлення Солсбері.
При цьому муніципальна влада наголошує, що місця застосування "Новічка" вже знезаражені, а ресторан Zizzi і паб Mill, куди після отруєння ходили Скрипалі, відкриються близько Різдва.
Нагадаємо, чоловіки, яких звинувачують у спробі вбивства Сергія Скрипаля нервово-паралітичною речовиною "Новічок" заявили, що відвідували місто Солсбері з туристичною метою: подивитися на місцевий собор із 123-метровим шпилем та найстарішим у Європі діючим годинником.
Розслідувачі "Белінгкет" з’ясували, що одного із "солберецьких туристів" звати не Руслан Боширов, а Анатолій Чепіга, він полковник ГРУ та отримав нагороду "Герой Росії".