Виплати компенсацій пасажирам потягів за неналежні умови проїзду не передбачені нормативними та нормативно-правовими актами.
Про це повідомляє
"Укрінформ" з посиланням на відповідь ПАТ "Укрзалізниця" на запит.
У відповіді зазначено, що перевезення "здійснюється пасажирськими вагонами, які відповідають санітарно-технічним та іншим нормам, що забезпечують безпеку для життя та здоров'я пасажирів".
"Відшкодування компенсаційних виплат пасажирам за неналежні умови проїзду нормативними та нормативно-правовими актами не передбачено", - кажуть в Укрзалізниці.
Укрзалізниця стверджує, що протягом 2018 року не було зафіксовано звернень громадян до суду щодо порушення їхніх прав під час пасажирських перевезень.
"Всі суперечки і непорозуміння, які виникають між пасажирами та працівниками залізниці, розв'язуються на станції начальником станції або начальником вокзалу, в поїздах під час руху поїзда - начальником поїзда, не доводячи їх до суду", - повідомили у товаристві.
Зазначається, що у разі виявлення у пасажирських вагонах технічних несправностей пасажир має право звернутися до начальника поїзда через провідника вагону.
Укрзалізниця також уточнює, що супровід пасажирських поїздів медичним працівником не передбачений, а в екстрених випадках необхідно звертатись до провідника, який повідомить начальника поїзда, і той через засоби зв'язку зможе викликати швидку допомогу, яка чекатиме хворого на найближчій станції.
Відзначимо, раніше
міністр інфраструктури Володимир Омелян заявив, що в найближчі 5-10 років в Україні зникнуть плацкартні вагони у потягах.