"Ростелеком" визнав невдалу спробу створення національного пошуковика "Спутник", запущеного у Росії навесні 2014 року.
Адже російський пошуковик не зміг конкурувати із популярним пошуковиком Google, тож тепер розробники думають про те, як переорієнтувати «Спутник» на інші завдання.
Про це повідомляє російська газета "Ведомости" з посиланням на джерела, близькі до компанії, і родичів співробітників "Ростелекома" в п'ятницю.
Один зі співрозмовників видання зазначив, що як технічний проект "Спутник" відбувся, але як популярний в рунеті пошуковик – ні. За даними LiveInternet, у sputnik.ru немає навіть 1% пошукового ринку рунета.
Так, у квітні кількість переходів з "Спутника" на інші російські сайти склало близько 100,8 тисяч, тоді як у найпопулярніших пошуковиків – "Яндекс" і Google були мільярди переходів.
Частка "Яндекса" в квітні склала 54%, Google – 40,8%, Mail.ru – 4,4%, зафіксував LiveInternet.
Як вважає одине з джерел видання, "Ростелеком" може переорієнтувати "Спутник" на завдання, пов'язані з розрахунком великих даних, так як повністю закривати проект, який позиціонувався як національний пошуковик, "неправильно".
За його словами, остаточне рішення компанія прийме до 1 червня. Долю "Спутника" буде вирішувати новий президент "Ростелекома" Михайло Осеевский.
Представник "Ростелекому" Андрій Поляков підтвердив газеті, що плани розвитку "Спутника" зараз переглядаються, будуть внесені "корективи, відповідають дійсності", так як необхідно підвищити ефективність і знизити витрати проекту.
За даними "СПАРК-Інтерфакс", виручка "Супутника" у 2015 році склала 136,6 млн руб., збиток – 150,5 млн руб.