Голова департаменту туризму Литви Юрґіта Казлаускіне пішов у відставку після того, як у рекламній кампанії цієї країни з'явилися фотографії краєвидів Фінлядндії і Словаччини.
Про це повідомляють литовські ЗМІ.
Керівництво департаменту туризму визнав, що деякі з фотографій, поширених через соцмережі, насправді зроблено у Фінляндії і Словаччині.
Світлини супроводжувалися гаслом "Справжнє - це прекрасне" (The Real is the Beautiful).
"Я вирішив піти з посади голови державного департаменту туризму", - сказав пан Казлаускіне журналістам.
Раніше, відповідаючи на докори, представники департаменту туризму зазначали, що іноземні фотографії цілком "передають емоції". Цю відповідь литовці почали висміювати онлайн в мережі Інтернет.
За повідомленнями, сторінка рекламної кампанії Литви на Facebook використовувала фотографії з Shutterstock і сайту Flickr.
Тож литовські користувачі Facebook почали кепкувати з цієї помилки, публікуючи фотографії закордонних видатних місць, підписуючи їх литовською мовою з хеш-тегом #realisbeautiful.
До жартів долучився навіть прем'єр-міністр Литви Саулюс Скверняліс, поширивши фотографію будівлі Єврокомісії в Брюсселі.
"Від завтра ми починаємо працювати в новій урядовій будівлі в Каролінішкесі", - написав прем'єр, натякаючи на приміський район Вільнюса.
В іншому повідомленні прем'єр пообіцяв розслідувати помилку департаменту.