У черкаському магазині торгової мережі «Сільпо», що в центрі Черкас по вулиці Дашкевича, 26 розгорівся скандал. Одна з касирок відмовилася обслуговувати покупця українською мовою.
«Сваі нацианальниє прістрастія висказивайтє на какіх нібуть майданах. Ахрана! Вивідітє іго!» – ізрекла касирка, на бейджі у якої було зазначено «Діана Сапега», у відповідь на вимогу мого чоловіка обслугувати його українською мовою. Черга її підтримала...» , – написала у Facebook черкащанка Оксана Колісник.
Після пережитого її чоловік Іван Васильовичзробив відповідний запис у «Книзі скарг та пропозицій», а пані Оксана звернулася із заявою до адміністрації торгової мережі.
«Не вдаючись в оцінку сказаного працівницею магазину Діаною Сапегою покупцеві з точки зору її громадянського сумління — тут все прозоро, вважаю, що вона припустилася поведінки, яка ставить під сумнів її професійну придатність та можливість в подальшому виконувати роботу, пов’язану із обслуговуванням клієнтів», – написала Оксана Колісник.
Вона попросила належним чином вивчити це питання та повідомити її про рішення, яке буде прийняте, а ще надати копії документів про прийняті в мережі магазинів «Сільпо» корпоративні стандарти обслуговування клієнтів і кваліфікаційні вимоги до тих претендентів на роботу, які мають безпосередньо контактувати з покупцями.
Також вона виказала сподівання, що «цей випадок стане приводом для розробки заходів, які підвищать професійні якості персоналу та якість роботи шанованої мережі «Сільпо».
Після розголосу цієї історії та обурень містян у соціальних мережах, прес-служба «Сільпо» у місцевих ЗМІ оприлюднила свій коментар, повідомивши, що відповідно до стандартів сервісу мережі, її працівники мають відповідати гостю тією мовою, якою він звертається до них.
А прикрий випадок, який трапився, названо прикладом того, «коли особиста позиція людини впливає на рівень якості роботи».
Після скандалу керівництво супермаркету провело бесіду з працівницею і зробило висновок, що її поведінка на робочому місці та рівень обслуговування покупців не є професійними.
Тому й було прийняте рішення про завершення трудових відносин.
Як розповіла «Україні молодій» Оксана Колісник, відповіді від адміністрації мережі «Сільпо» на своє звернення вона поки що не отримала.