Сирський радився з інструкторами, медиками та волонтерами про зменшення втрат
Мета зустрічі: визначити фактори, що впливають на збереження життів українським бійцям та зменшують втрати на полі бою. >>
Найбільше резюме було подано за спеціалізацією БПЛА. (Фото Міноборони України)
Рекрутингова кампанія Міноборони «Будь собою» прийшлася до душі українцям: у період з 11 по 14 червня 2024 року добровольці подали 2420 резюме.
Йдеться про портал army.gov.ua, створений оборонним відомством у партнерстві з рекрутиновою компанією Lobby X лише три доби тому.
Як інформує Україна молода, про це повідомляє Міноборони України в суботу.
«Завдяки кампанії "Будь собою", на порталі army.gov.ua, яка дозволяє долучитись до українського війська на бажану спеціалізацію, за три дні, з 11 по 14 червня вдалось залучити 2420 охочих долучитись до армії», - йдеться у повідомленні.
Найбільше резюме було подано за спеціалізацією БПЛА (232 відгуки на 115 вакансій), та за спеціалізацією розвідка (208 відгуків, на 54 вакансії).
Окрім того, за цей період на порталі було додано 115 нових вакансій та створено 4 нові підрозділи.
Як повідомляла «УМ», Міноборони спільно з рекрутерами запустили портал army.gov.ua 11 червня.
Мета зустрічі: визначити фактори, що впливають на збереження життів українським бійцям та зменшують втрати на полі бою. >>
Богдан Кротевич, начштабу бригади "Азов" Національної гвардії, подав заяву до Державного бюро розслідувань із закликом провести розслідування щодо командувача Об'єднаних сил ЗСУ генерал-лейтенанта Юрія Содоля. >>
Унікальний захисний матеріал для ЗСУ винайшла київська школярка. >>
Причина: напад охоронців нардепа Тищенка на колишнього бійця спецпідрозділу Kraken Дмитра Павлова, який також належить до команди фонду Зозулі. >>
Напад на добровольця у Дніпрі прокоментував очільник МВС. Наразі постраждалий військовослужбовець перебуває у нормальному стані >>
Слідчі поліції відкрили кримінальне провадження через погрози воєнній кореспондентці Анні Калюжній. >>