У гімназії № 45 міста Запоріжжя учням 4 класу видали щоденники із зображенням білого тигра з косою на голові та написами «Тигрюля», «2010 – рік білого тигра».
Як передає Україна молода, інформацію про це поширили батьки у фейсбук-групах Батьки та Портал Бабурка.
Як повідомляє «Україна молода», у 2009 році такі щоденники були видрукувані як політична реклама на той час прем’єр-міністра України Юлії Тимошенко та безкоштовно роздавалися в школах.
Щоправда, в БЮТ, який очолювала Тимошенко, запевняли, що це ніяка не політична реклама, а просто подарунок дітям. Адже політична агітація в закладах освіти заборонена законодавством.
Якимось дивом ці щоденники з минулого завалялися на шкільних складах, а тепер потрапили до дітей.
Про те, що інформація не є фейком, свідчать коментарі батьків під постами у фейсбук-групах.
Зокрема, ті, хто не бачить нічого поганого в цьому, пишуть, що школа найближчим часом взагалі має відмовитися від паперових щоденників і перейти на електронний.
Тож дітям як тимчасовий варіант-чернетку для запису розкладу і домашніх завдань і видали ці щоденники. Мовляв, «зекономили батьками кошти». А кому не подобається, «щоденник можна обгорнути білим папером і жодних проблем».
Втім, інші батьки обурені: «чому цей раритет ще не в макулатурі?», називають безкоштовні щоденники «зашкваром» і «жлобством», а також цікавляться, «де їх стільки років тримали?».
А дехто відверто жартує з такої «економії». «Наступний рік – знову рік тигра. Що не так?»,«Юля вже встигла в в'язниці побувати і вийти, а вони ще мають ту рекламу, бережуть пам'ять про свого кандидата», «Треба було в 5 і 6 класах видавати - щоденники одного року народження з дітьми були б», «Десь на підході щоденники з Януковичем».
Юля і Тигрюля в передвиборчій рекламі.
Нагадаємо, що бренд «Тигрюля» з’явився в 2009 році, після того як прем’єрці Юлії Тимошенко подарували біле бенгальське тигреня. Тварину назвали Тигрюлею та передали на догляд у ялтинський зоопарк «Казка».
Тигра активно використовували в передвиборчій кампанії кандидата в президенти Юлії Тимошенко – портрети Юлі і Тигрюлі висіли на білбордах, були надруковані на плакатах, календарях і листівках, а також бренд використовували на щоденниках, зошитах та іншій поліграфічній продукції.
У лютому 2019 році ЗМІ повідомляли, що тигриця Тигрюля померла. Але в зоопраку «Казка» це спростували.