«Magura»: Нацбанк випустив п’ятигривеник присвячений безпілотному катеру
Пам’ятну монету, присвячену безпілотному надводному апарату Magura, введено в обіг Національним банком України. >>
Українські пілоти мають повністю освоїти техніку та самостійно керувати літаками F-16, вивчивши тактичні прийоми. (Фото Офісу президента)
Україна переходить на західні винищувачі F-16 в екстреному порядку, таких прецедентів не було у жодної країни у світі.
При цьому, Повітряні сили ЗСУ очікують на прибуття літаків якомога швидше.
Як інформує Україна молода, про це повідомив речник Повітряних сил ЗСУ Юрій Ігнат в інтерв’ю Укрінформу в середу.
«Пілоти перенавчаються, інфраструктура адаптується, робляться якісь тимчасові укриття, злітно-посадкова смуга десь удосконалюється. Ми не можемо в умовах війни капітально будувати під F-16 інфраструктуру, згідно з вимогами країн НАТО, але літаки й так можуть злітати з того, що у нас є», - зазначив Ігнат.
Речник наголосив, що Україна переходить на F-16 в екстреному порядку, як це не робила жодна країна в світі. Водночас пан Ігнат додав, що «зараз ніхто точно не знає, коли в Україні будуть F-16. Ми очікуємо якомога швидше».
Також він зауважив, що некоректно казати, що з прибуттям цих літаків відразу буде перемога у війні:
«Ви ж розумієте, що спочатку прибуде невелика група пілотів, починатимуть працювати в небі, звичайно, росія буде на це реагувати відповідно. Але процес підготовки пілотів і збільшення їх в Україні буде йти поступово.
Нам не дадуть зразу 40, 70 чи 120 літаків. До речі, нам не найновіші модифікації дають. Тому процес іде, льотчики вже літають, виконують польоти в небі. Поки що тривають польоти з інструкторами».
За його словами, українські пілоти мають повністю освоїти техніку та самостійно керувати літаками, вивчивши тактичні прийоми, аби перш за все здійснювати польоти з перехоплення повітряних цілей.
«Це багатоцільовий літак, тому надалі треба відпрацьовувати завдання ударів і по наземних, і по надводних цілях. Тому наші пілоти роблять це в екстреному порядку, як я сказав – у пришвидшеному, тому що взагалі курс перепідготовки має тривати 2 роки. А ми робимо це значно швидше», - пояснив речник.
Юрій Ігнат додав, що існує чіткий план дій, відповідно до якого тривають навчання пілотів та інженерів.
Зауважимо, що раніше Національна гвардія штату Аризона (США) інформувала, що перші чотири українських пілоти мають завершити навчання на американських винищувачах F-16 до цього літа.
Як повідомляла «УМ», для Повітряних сил України пріоритетом залишається отримання західних багатоцільових винищувачів F-16, які дозволять встановити перевагу в повітрі, на відміну від штурмовиків А-10.
Пам’ятну монету, присвячену безпілотному надводному апарату Magura, введено в обіг Національним банком України. >>
Законодавці США в неділю, 7 грудня, представили остаточний текст законопроєкту про оборонну політику, який передбачає рекордні витрати на національну безпеку, а також допомогу Україні. >>
Міністерства оборони Великої Британії та делегації Міністерства оборони України підписали ліцензійну угоду щодо випуску українського дрона-перехоплювача Octopus. >>
Колишній головний конструктор "ЦКБ-Титан" Валеріан Соболєв помер у Волгограді: під його керівництвом створювалися пускові установки ракетних комплексів "Іскандер" і "Тополь", з яких у ці дні Росія обстрілює Україну. >>
«Даємо старт аудиту АТ «Українська оборонна промисловість», у тому числі його дочірніх компаній, а також Агенції оборонних закупівель і Державного оператора тилу. >>
Українська бронетехніка" провела успішні випробовування безпілотного наземного комплексу Protector з інтегрованим бойовим дистанційно керованим модулем "Таврія - 12,7". >>