Не начитаєшся: Укрпошта підвищила тарифи на передплату газет та журналів

10:10, 31.10.2023
Не начитаєшся: Укрпошта підвищила тарифи на передплату газет та журналів

Підвищення тарифів на передплату преси не сприятимуть пополяризації видань, які в Україні й так на грані банкротства.

Тарифи на передплату друкованих видань на 2024 рік оновив Національний поштовий оператор "Укрпошта". Вони почнуть діяти з 1 листопада.

 

Як інформує УМ, про це повідомляється на сайті компанії.

 

"Послуга з приймання передплати на періодичні друковані медіа (на одну адресу незалежно від кількості видань) становитиме 15,00 грн (без ПДВ)", - йдеться в повідомленні.

 

Досі вартість операцій, пов’язаних із доставкою газет і журналів, розраховувалася залежно від ваги й обсягу видання (шпальт) та кількості виходів на мінімальний термін передплати. Відтепер достатньо вибрати сферу розповсюдження медіа: загальнодержавне чи місцеве. Доставка одного примірника становитиме:

 

для загальнодержавних медіа — 5,00 грн;

для місцевих медіа — 4,00 грн.

 

Передплата приймається по всій Україні, крім тимчасово окупованих територій Луганської, Донецької й Херсонської областей.

 

На загальнодержавні друковані медіа — до 20 грудня, а на місцеві — до 26 грудня 2023 року.

 

Доставка газет і журналів у звільнених населених пунктах відновлюватиметься за умови, якщо це безпечно для клієнтів та працівників Укрпошти.

 

Оформити передплату можна трьома способами: онлайн, у поштових відділеннях та через листонош.

 

В Укрпошті пояснили, що тарифи на приймання й доставку періодичних друкованих медіа було переглянуто, щоб забезпечити хоча б мінімальну рентабельність надання послуг та уникнути подальших збитків, посприяти покращенню сервісу доставки, мати можливість більше інвестувати у розвиток та полегшити будні видавців.

 

"Таким чином, листоноші будуть мотивовані просувати оформлення передплати, а українці, зокрема на прифронтових та деокупованих територіях, завжди матимуть доступ до журналів та газет з українськими наративами, що вкрай важливо з точки зору інформаційної безпеки під час повномасштабної війни", - резюмували в компанії.

 

Як повідомляла УМ, «Зброя Перемоги. Світ з Україною»: випуск нової марки презентувала Укрпошта.