КМДА відклала впровадження е-квитка у маршрутках Києва на пів року

18:40, 03.01.2021
КМДА відклала впровадження е-квитка у маршрутках Києва на пів року

Запровадження обов’язкового електронного квитка у маршрутках перенесли з 1 січня 2021 року на 1 липня цього ж року.

Київська міська державна адміністрація знову відклала обов’язкове впровадження електронної системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті столиці ще на пів року.

 

Як повідомляє Україна молода, про це йдеться у розпорядженні КМДА №2079 від 30 грудня 2020 року.

 

Згідно з наказами Департаменту транспортної інфраструктури, всі перевізники, незалежно від форми власності, які працюють у столиці на міських автобусних маршрутах, мали з 1 липня 2020 року впровадити е-квитки.

 

Передбачалося, що сплатити за проїзд у громадському транспорті можна буде за допомогою:

 

KyivSmartCard;

картки метро (до 31 березня 2021 року);

безконтактною банківською карткою будь-якої платіжної системи (на жовтих турнікетах у метро);

мобільних додатків: Google Pay, Apple Pay, KyivSmartСard;

разовим квитком з QR-кодом (паперовим або електронним).

 

Як повідомляла "УМ", запровадження е-квитка відтермінували до кінця 2020 року. Тепер же запровадження обов’язкового електронного квитка у маршрутках перенесли з 1 січня 2021 року на 1 липня цього ж року.

 

Зазначимо, що столичні чиновники хочуть запровадити е-квиток для того, щоб уникнути нецільового використання бюджетних коштів, зменшити обіг готівки на транспортних підприємствах, облік пасажирів (зокрема пільгових категорій) для ефективної організації трафіку та краще визначати суми компенсацій перевізникам.