Виробники намагаються підвищити ціни на куряче яйце до 47%

13:19, 31.03.2020
Виробники намагаються підвищити ціни на куряче яйце до 47%

АТБ хоче уникнути звинувачень в необґрунтованому підвищенні цін.

Постачальники і виробники курячого яйця пропонують торговій мережі АТБ закуповувати цю продукцію з 1 квітня по цінам, які перевищують нинішній рівень на 47%.

 

Про це повідомила компанія "АТБ-Маркет", яка продовжує відкрито публікувати на своєму сайті цінові пропозиції постачальників і виробників, щоб уникнути звинувачень в необґрунтованому підвищенні цін.

 

"Станом на 27 березня 2020 року всі виробники курячого яйця в Україні заявляють про підвищення цін з 01 квітня 2020 р до + 47% від поточних закупівельних цін. Компанія АТБ веде переговори з виробниками про недопущення такого підвищення. На поточний момент роздрібна ціна в АТБ на яйця курячі залишається без змін", - повідомляється на сайті мережі АТБ, яка оприлюднила листи таких постачальників як ТОВ "АВІС-Україна", ТОВ "Інтер-Запоріжжя", ТОВ "Імперово Фудз".

 

Нещодавно, виступаючи в ефірі ток-шоу "Право на владу" генеральний директор АТБ Борис Марков повідомляв, що виробники яєць попередили мережу про планове підвищення цін. Тоді ж керівник мережі повідомив, що компанія починає регулярне оприлюднення цінових пропозицій постачальників, щоб покупці могли зрозуміти, через що насправді підвищуються ціни на продукти харчування в роздрібних мережах. АТБ поряд з іншими представниками мереженого ритейлу як NOVUS, Ашан, METRO Cash & CarryUkraine, Сільпо, BILLA, VARUS, ЕКО маркет, Велика Кишеня, Велмарт піддавалася звинуваченнями в необґрунтованому підвищенні цін.

 

У відповідь, і щоб допомогти Антимонопольному комітету розібратися, хто причетний до підвищення цін в організованій мережевій роздрібній торгівлі, Марков пообіцяв, що мережа АТБ розкриє дані про відпускні ціни постачальників і виробників.

 

"Ми прийняли принципове рішення: ми починаємо розміщувати всю цю інформацію в ЗМІ, у себе на сайті. Будемо підтверджувати всю цю інформацію первинними документами. Країна повинна знати своїх героїв, особливо в такий складний час як зараз. Ми хочемо, щоб кожен кого цікавить питання цін, кожен хто намагається маніпулювати цією темою, міг розібратися, міг вникнути і міг побачити реальний розмір збільшення відпускних цін з боку постачальників", - заявив керівник мережі АТБ.

 

Як повідомляла УМ, раніше мережа АТБ оприлюднила дані про відпускні ціни на овочі борщового набору. Як випливає з матеріалів про динаміку закупівельних цін, найбільш приголомшливе зростання цін на капусту, цибулю і моркву. Наприклад, окремі постачальники збільшили відпускну ціну капусти на 132-150%, а середня ціна виросла на 106%. Ціна лука у деяких постачальників злетіла на 117-121%, а середнє збільшення ціни склало понад 93%. Зростання відпускних цін у окремих виробників моркви - від 70% до 114%, а середній приріст ціни становив 81,15%. Зростання ціни картоплі у виробників зафіксований від 25% до 58%, а середнє збільшення ціни склало 45,33%. На буряки першого сорту ціни піднялися в середньому 71,16%, а у деяких виробників зафіксована зміна ціни від 84% до понад 127%.