У Києві із 1 траня розпочинаються підготовчі роботи до ремонту Шулявського шляхопроводу, у результаті чого буде значно змінено схему руху транспорту в напрямку вул. Довженка-вул. Гетьмана, а на проспекті Перемоги встановлять світлофори.
Орієнтовна тривалість робіт на перетині двох великих транспортних артерій міста складе 17 місяців. відновити безперешкодний рух проспектом Перемоги планують до кінця 2018 року.
Про це повідомляють в КМДА.
Водіям насамперед потрібно звернути увагу, що транспортний потік напрямку Караваєві Дачі-Дорогожичі буде пересікати проспект Перемоги.
Зміни у схемі руху транспорту на Шулявці:
- рух вулицею Олександра Довженка – вулицею Вадима Гетьмана (у бік Караваєвих Дач) відбуватиметься вулицями: Антона Цедика (вул. Ежена Потьє), Петра Нестерова із виїздом на проспект Перемоги (на цій ділянці проспекту Перемоги буде встановлено тимчасовий світлофор), Гарматній, Виборзькій та поверненням на вул. Вадима Гетьмана.
- вулицею Вадима Гетьмана – вулицею Олександра Довженка (у бік вул. О. Теліги) буде збережено існуючий виїзд на проспект Перемоги із можливістю прямого перетину проспекту з виїздом на вул. Олександра Довженка (на цій ділянці також буде встановлений тимчасовий світлофор).
- односторонніми будуть вулиці Антона Цедика (Ежена Потьє) до вул. Петра Нестерова та вул. Петра Нестерова У напрямку проспекту Перемоги (буде встановлений тимчасовий світлофор).
- тролейбусний рух із боку Севастопольської площі по вул. Вадима Гетьмана матиме кінцеву зупинку «Індустріальний міст». З боку вул. О.Теліги по вул. Олександра Довженка – «Івана Гонти».
Пішоходи користуватимуться підземними та наземним переходом, де також буде встановлено світлофор.
Нагадаємо, Шулявський шляяхопровід багато років перебуває в аварійному стані, ситуацію погіршили пожежі, які неодноразово траплялися у 2005-2009 роках на ринку секонд-хенду, який був під мостом. Частина Шулявського мосту обвалилася 27 лютого 2017 року.
У КМДА розглядали різні варіанти реконструкції Шулявського мосту, пропонувалося навіть побудувати там унікальну трирівневу розв’язку із ділянкою реверсного руху, але врешті конкурс виграв дворівневий проект у формі листка конюшини, задя будівництва якого знесуть частину будівель заводу "Більшовик".