Міністерство охорони здоров‘я України спільно з проєктом USAID «Підтримка реформи охорони здоров‘я» запустили всеукраїнське соціологічне онлайн-опитування «Голос пацієнтів».
Організатори вважають, відповіді учасників опитування на кілька десятків запитань допоможуть визначити досвід взаємодії українських пацієнтів з медичною системою, оцінити їхнє ставлення і сприйняття змін в системі охорони здоров’я.
Поетапний вибір відповіді за принципом «так-ні» чи шляхом вибору однієї-трьох із кількох запропонованих варіантів – дійсно займає 5-7 хвилин.
Є запитання, які, на перший погляд, до медицини стосуються віддалено. Наприклад, ставлення до того, зобов’язаний чи ні керівник керуватись об’єктивною оцінкою, визначаючи зарплату для працівника або ініціюючи премію, чи достатньо особистих симпатій?
МОЗ разом із проєктом USAID «Підтримка реформи охорони здоров‘я» переконує, що від відповідей людей залежить те, якою буде система охорони здоровʼя України у майбутньому.
Опрацювання результатів має покращити комунікацію між тими, хто формує політики, надає медичні послуги та отримує їх.
Упродовж березня-вересня нинішнього року планується проведення серії тематичних онлайн-опитувань «Голос пацієнтів» і «Голос медпрацівників».
Мета організаторів — отримати актуальні дані щодо ставлення, досвіду і поведінки у питаннях, що пов‘язані з роботою системи охорони здоров‘я та її ключових компонентів.
Тетяна РУДЕНКО