У метро Києва заливає «Академмістечко», а на «Майдані» відвалився шматок стелі

11:52, 18.01.2024

У метро на «Майдані» відвалився шматок стелі.

Просочування води через слабку гідроізоляцію відбувається на столичній станції метро «Академмістечко».

 

Як інформує УМ, про це в інтерв’ю «Лівому берегу» розповів чинний очільник столичної підземки Віктор Брагінський.

 

За словами Брагінського, для проведення гідроізоляційних робіт на станції, яка працює вже понад 20 років, потрібні дуже великі кошти.

 

«Коли на станції через сніг, дощ десь крапає вода, можна зробити водовідведення, щоб це не заважало нашим пасажирам. Але це не загрожує людям. На «Академмістечку», коли йде дощ, там гідроізоляція слабка і десь вода просочується. Ми власними силами ліквідовуємо ці течі», – зазначив він.

 

На питання про те, чи під «ліквідацією» мається на увазі «підставлення відер», очільник столичної підземки відповів, що ремонт на станції буде власними силами, без застосування додаткових трудоресурсів.

 

Нагадаємо, на відкриття тунелю метрополітену між станціями метро «Деміївська» та «Либідська» можуть знадобитись роки. І чекати, що це відбудеться найближчим часом, не варто. Про це заявив голова та засновник Офісу Трансформації Максим Бахматов.

 

Як раніше повідомлялося, рух поїздів між станціями метро «Деміївська» та «Теремки» (усього шість станцій) у Києві закрили на час ремонту перегінного тунелю. Обмеження продовжаться протягом пів року. Перегінні тунелі між станціями «Деміївська» та «Либідська» споруджувалися в поймі річки Либідь у 2008-2010 роках підземним способом у складних гірничо-геологічних умовах, при штучному водозниженні.

 

До слова, заступник голови Київської міської державної адміністрації Микола Поворозник розповів, що на ділянці столичного метрополітену між станціями «Почайна» і «Тараса Шевченка» просідають тунелі, міська влада готується до планового ремонту.

 

Крім того у київському метрополітені сталася ще одна халепа: у підземному переході на станції метро «Майдан Незалежності» відвалився шматок стелі.

 

Про це повідомляють місцеві Telegram-канали.

 

«Відлетіло прямо перед носом. Все інше також ледь тримається», – розповідають очевидці.

 

На щастя, в результаті інциденту ніхто не постраждав.

 

Загалом останніми днями столична підземка «здає позиції». На кількох зупинках метро сталися протікання, обвалюється штукатурка як на підземних, так і на наземних станціях.

 

На «Святошині» виявили велику тріщину, також ремонту потребують «Почайна», «Гідропарк», «Либідська» та «Вирлиця». Все це відбувається на фоні закриття частини «синьої» гілки, де будуть будувати новий тунель.

 

Але й це ще не все – у київському метро назвали економічно обґрунтований тариф на проїзд у метро Києва: перевищив 30 гривень. Але під час війни вартість проїзду не підвищуватимуть.

 

Про це сказав начальник комунального підприємства Віктор Брагінський.

 

«Тариф востаннє зростав у 2018 році. Я вже наводив приклад, що у 2018-му в нас були витрати на електроенергію 466 млн, хоч ми перше комунальне підприємство, яке працює напряму з енергоринком, купує електроенергію за державним тарифом, тобто за мінімальними цінами, без посередників. У 2024 році ми повинні сплатити 1,6 млрд. Тому обґрунтований тариф сьогодні — більш як 30 грн», – повідомив Брагінський.

 

При цьому він нагадав слова мера Віталія Кличка про те, що під час війни тариф на проїзд не підвищуватимуть.

 

Нагадаємо, у Києві з січня 2022 року планували підвищити вартість проїзду у комунальному громадському транспорті до 20 гривень. Спочатку підвищення відклали до кінця опалювального сезону, але згодом почалася повномасштабна війна і до цього питання не поверталися.

 

У серпні у військовій адміністрації підтвердили, що у Києві поки що не переглядатимуть тариф на проїзд у громадському транспорті.

 

Як повідомляла УМ, Повністю перебудують: київський метротунель між «Деміївською» та «Либідською» закриють на роки.