Майже 15% п’ятнадцятирічних учнів в Україні зазнали булінгу протягом місяця під час навчання в школі – згідно з результатами дослідження PISA-2022.
Як інформує УМ, такі дані оприлюднило Міністерство освіти і науки у Фейсбуці.
Під час дослідження з’ясувалося, що учні з високим соціально-економічним статусом рідше потрапляють під вплив булінгу. Текст також вказує, що порівняно з 2018 роком рівень травмування в навчальних закладах зменшився на 7,6%.
Підлітки, які зазнали булінгу протягом місяця, мають гірші показники з математики на 35,6 балів порівняно з тими, хто опинявся в такій ситуації рідше. Більшість учнів, зокрема хлопців з сільських районів, відчувають себе в безпеці в освітніх установах.
Зазначається, що 80% дітей відчувають належність до школи, і лише 12% відчувають себе самотніми. Також 80% учнів відзначають, що вчителі ставляться до них доброзичливо і піклуються про їхнє становище. У документі також наголошується, що міцного зв’язку між атмосферою в школі та успіхами в математиці не виявлено.
Булінг – це агресивна та неприємна поведінка однієї дитини чи групи дітей, яка супроводжується постійним фізичним і психологічним тиском. Булінг часто має систематичний характер і може виявлятися в тривалому періоді часу, відзначаючись повторністю інцидентів.
Нагадаємо, що Міністерство цифрової трансформації України запускає освітній серіал з дієвим порадами для боротьби з булінгом, кібербулінгом, залякуванням, погрозами, кіберпереслідуваннями, насильством у житті та мережі.
Як повідомляла УМ, в Україні забагато викладачів вишів – МОН.