Секрети створення популярних відео для YouTube та тонкощі їх просування

16:11, 10.07.2023

Для підвищення шансів стати популярним блогеру варто запустити спільноту на YouTube.

Одна річ, створити власний канал на Ютуб, а зовсім інше – залити туди круте відео, яке цілком може стати вірусним. Варто знати, що тут критерії для попадання в рекомендації набагато ширші, ніж у ТікТок. З цієї причини важливо орієнтуватися на привабливий вступ і унікальний візуал протягом усього матеріалу.
 
При цьому контент повинен включати якісний супровідний трек, що не порушує авторські права, і чистоту звукової доріжки загалом. Не менш трендовим вважається наявність закликів до дій, наприклад, ставити лайки, залишати коментарі й так далі. При правильному підході контент швидко збере блогеру велику аудиторію. Але не варто забувати про платну рекламу, заробити на яку допоможе українське казино онлайн, де зібрані найкращі сертифіковані слоти з гарною віддачею.
 
Щодо платної реклами, вона доступна в різних соцмережах, наприклад, Інстаграм. Також можна просувати ролик контекстною рекламою в Google Ads. Нерідко і звернення до інших Ютуб-блогерів дає свої плоди.
 
Основні кроки щодо створення захоплюючого відео
 
Для початку важливо постійно взаємодіяти з передплатниками на каналі й, зрозуміло, регулярно постити нові матеріали. Отримуючи відгуки на свої роботи, блогер сформує розуміння того, наскільки люди залучені до його роботи, розбереться у їхніх уподобаннях та уподобаннях. А, під час фільмування нового матеріалу, важливо не забувати про прості правила:
 
Важливо показати та розповісти те, чого люди ще не бачили і не чули;
 
Постійно аналізувати тренди, співвідносячи їх із головним посилом каналу;
 
Для підвищення шансів стати популярним блогеру варто запустити спільноту на YouTube. На цій вкладці можна ділитися важливими новинами, анонсами та особистими досягненнями;
 
Після публікації на каналі відео потрібно відразу поміщати на сторінки в соцмережах. А для більшої впевненості, що контент “рване”, можна залучити експерта з піару.
 
Ще однією фішкою, що з'явилася нещодавно, є відео-Shorts. На Ютуб це аналог Reels в Інстаграм, за допомогою якого платформа рухає популярні канали. При складанні такого контенту важливо використовувати ключові слова, хештеги та переваги аудиторії. Також, його варто постити в Інстаграм та ТікТок із зазначенням посилання на Ютуб.
 
Планування публікацій та інші тонкощі
 
 
Контент отримує більше шансів на зліт, якщо вибрати ідеальний час для його появи на світ. Головне, щоб пік переглядів аудиторії блогера збігався із вибраним часом. Дізнатися заздалегідь про цей нюанс допоможе аналітика та статистика каналу Ютуб.
 
Далі, у топового відео має бути унікальна обкладинка. Саме воно спонукає людей дивитися матеріали та поширювати їх серед знайомих та друзів. Також, не забуваємо про важливість субтитрів, використання підказок та створення списків відтворення.
 
І останнє, гарантованих методик створення вірусного контенту не існує. Тут все залежить від успіху та алгоритмів медіаплатформ. Так що просто потрібно давати життя своєму продукту і чекати на результати.