У Києві зафіксували антирекорд за обсягом відключень електроенергії

09:02, 18.11.2022

Через рекордні відключення зросла кількість звернень до контакт-центру YASNO та мережевих операторів. (facebook.com/yasno.com.ua)

Антирекорд за обсягом відключень електроенергії, які становили понад 520 МВт, зафіксовано у Києві протягом четверга, 17 листопада.

 

Як інформує Україна молода, про це повідомив СЕО енергетичної компанії YASNO Сергій Коваленко в соцмережах у ніч на 18 листопада.

 

«Цілий день у Києві діють екстрені відключення, систему обмежили майже на 523 МВт. Це відключення - антирекорд за весь час. Але від нас вони не залежать – зараз у енергетиків завдання забезпечити критичну інфраструктуру і стабілізувати систему, щоб не було ще більших пошкоджень», - написав пан Коваленко.

 

За його словами, також зросла кількість звернень до контакт-центру YASNO та мережевих операторів.

 

«За останні дні до нас тільки по Києву надійшло понад 87 тисяч дзвінків, колегам – понад 184 тисячі. Навіть у рази збільшені контакт-центри не здатні впоратися з піковими навантаженнями, коли протягом години надходить 10-15 тис. дзвінків», - повідомив він.

 

І пояснив, що "коли летять ракети над головою, ні в кого немає відповіді, коли вдасться повернути світло".

 

Представник компанії закликав споживачів не плутати екстрені та стабілізаційні відключення (екстрені можуть тривати довше чотирьох годин).

 

При цьому, оцінку того, як швидко відновлять мережі після екстрених відключень виробляють енергетики, залучені до ремонтних робіт, які з питань безпеки не поширюють інформацію про ураження та статус ремонтів.

 

За його словами, оператори зможуть прийняти скаргу на те, що після прильоту світло відключено вже тривалий час, але допомогти навряд чи зможуть.

 

«Енергопостачання після екстрених відключень відновлюється тільки за вказівкою», - підкреслив Сергій Коваленко.

 

Він порадив дізнаватися про поточний статус відключень на сайті YASNO, у її чаті та в чатах колег із мереж, а також писати компанії або мережевим операторам у приватні повідомлення сторінок у соцмережах, оскільки це більш ефективно, ніж очікувати підключення до оператора телефонії.

 

При цьому фахівець висловив подяку операторам і адмінам соцмереж, які в будь-яких ситуаціях, іноді з укриття, 24/7, намагаються допомогти споживачам.

 

Як повідомляла «УМ», напередодні, 17 листопада, російські терористи здійснили масовану ракетну атаку по Україні: ворог бив по енергетичній інфраструктурі, а також  по газовидобувним об'єктам держави та по оборонному підприємству «Південмаш» у Дніпрі.