Як отримати безкоштовний ремонт шин або що таке розширена гарантія?

17:24, 04.02.2022

Жоден автолюбитель не застрахований від таких видів ушкоджень як прокол, поріз або шишка. (Фото з відкритих джерел)

Багато магазинів пропонують покупцеві спеціальний комплекс послуг, які страхують автолюбителя від таких видів ушкоджень як прокол, поріз або шишка відповідно до певних умов. Це називається розширена гарантія. Вказані поломки дуже поширені, на жаль, і від них ніхто не застрахований, навіть якщо ви їздите на найякісніших і надійніших покришках.

 

Компанія, що надає таку гарантію, зобов'язується безкоштовно відремонтувати пошкоджене комплектуюче або замінити шину на нову. Як правило, розширена гарантія поширюється на продукцію різних брендів. Приміром компанія «Shiny&Diski» надає її на продукцію Premiorri Solazo і багатьох інших виробників, дізнатися детальну інформацію можна у менеджера.

 

У ЧОМУ РІЗНИЦЯ МІЖ ЗАВОДСЬКОЮ І РОЗШИРЕНОЮ ГАРАНТІЄЮ?

 

На придбані шини може надаватися два типи гарантії: розширена і заводська. Гарантія, що надається заводом, захищає гуму від заводського браку при отриманні товару, період її дії не дуже великий. Розширена ж гарантія дозволяє безкоштовно звернутися за ремонтом механічних ушкоджень, отриманих під час експлуатації покришки.

Така гарантія отримується окремо за бажання клієнта і видається на термін до 12 місяців від дати купівлі й встановлення гуми. У паспорті перевірки шин навіть ставиться спеціальна відмітка. Якщо виріб не підлягає ремонту, фахівці вам можуть запропонувати або замінити товар або повернути його вартість.

 

НА ЯКІ ПОКРИШКИ ДІЄ ПРЕДСТАВЛЕНА ПОСЛУГА?

 

Розширена гарантія поширюється на покришки, встановлені на легкові автомобілі, кросовери й позашляховики. Важливо знати, що гума за гарантією береться на ремонт з певною залишковою глибиною протектора. Для різного типу шин цей показник відрізняється. Для зимових покришок він складає 4 мм, для літніх – 2 мм і всесезонних – 3 мм.

Для кожної шини гарантійний ремонт здійснюється тільки один раз. Вартість такої послуги, як правило, складає приблизно 7% від ціни гуми.

 

 

ЗА ЯКИХ УМОВ НАДАЄТЬСЯ ГАРАНТІЯ?

 

Щоб не порушувати гарантійні зобов'язання і не втратити можливість безкоштовного обслуговування, важливо дотримуватися деяких умов:

1.         Покришки треба використати відповідно до сезону року.

2.         Фахівці радять встановлювати на автомобіль покришки, рекомендовані виробником транспортного засобу.

3.         Важливо дотримуватися і не перевищувати допустимий тиск в шині.

4.         Підвіска, гальмівна і система кермування мають бути в справному стані.

Якщо ви усього дотримувалися в процесі експлуатації шин, майстри їх без проблем приймуть на безкоштовний ремонт. Природний знос, умисне псування і шпильки не є гарантійним випадком.

 

ЯК ВІДБУВАЄТЬСЯ РЕМОНТ ПОКРИШКИ ПРИ НАСТАННІ ГАРАНТІЙНОГО ВИПАДКУ?

 

Існує спеціальна процедура, якій необхідно слідувати при настанні гарантійного випадку. Оскільки розширена гарантія отримувалася в магазині разом з шинами передусім вам треба звернутися з проблемою туди, пред'явивши при цьому документи, що підтверджують купівлю послуги.

Потім треба надати гуму у відповідне представництво. Там її оглянуть фахівці та проведуть експертну оцінку ушкоджень. Вона може займати за термінами близько двох тижнів. Якщо фахівець розв'язує питання на вашу користь, покришка спрямовується на ремонт або заміну.

Варто розуміти, що бувають ситуації, в яких вам можуть відмовити у безкоштовному обслуговуванні відповідно до законних підстав. Серед таких умов:

 

•           Умисне псування або прокол комплектуючих, або акт вандалізму, здійснений третім особами.

•           Невідповідний тиск в покришках.

•           Клієнт порушив правила експлуатації шин, прописані виробником.

•           Неправильний і некваліфікований монтаж, демонтаж або ремонт покришок.

•           Прострочений період гарантійного обслуговування.

•           Поломки, отримані під час екстремальної їзди.

•           Звернення клієнта з приводу ремонту або заміни покришки в сторонні майстерні.

•           Сильний знос протектора.

 

Якщо ви зацікавлені в купівлі представленої послуги, звертайтеся в перевірені магазини. Ми упевнені це непогано заощадить і ваші гроші, і нерви. Ви можете звернутися в компанію «Shiny&Diski», де надається така послуга, а також є хороший шиномонтаж, де фахівці зможуть грамотно зробити балансування коліс.