Абоненти мобільного оператору «Київстар», зранку 3 лютого, почали скаржитися на перебої в роботі мережі, повідомлення про нестачу коштів на рахунку, а також відсутність можливості увійти в мобільний застосунок.
Як інформує УМ, про це 3 лютого повідомили в пресслужбі «Київстару».
Наразі триває робота з відновлення сервісу та з’ясування причин перебоїв.
"Сьогодні у частини абонентів передплати можуть спостерігатися тимчасові складнощі при дзвінках на інші номери в мережі Київстар та 466. Ми приносимо вибачення за виникнення тимчасових складнощів. Ми з'ясовуємо їх причину та докладаємо всіх зусиль, щоб якомога швидше відновити сервіс", – наголосили в "Київстарі".
Крім того, зазначається, що компанія вже передбачила компенсації для абонентів, які зіштовхнулися зі складнощами. Вони будуть нараховуватися автоматично.