Літак авіакомпанії SkyUp з понад 180 українцями на борту покинув Занзібар приблизно опівночі 16 лютого. Після 3 діб затримки пасажири рейсу PQ 1972 "Занзібар – Анталія – Київ" нарешті змогли вилетіти з острова.
Як інформує УМ, про це повідомляє у фейсбук SkyUp Airlines.
Українці мали прибути в аеропорт ще о 20:00 15 лютого. Але їхній літак затримали, і вони змогли вилетіти майже півночі.
У компанії SkyUp повідомили, що літак не вилетів за розкладом із технічних причин.
"За кілька годин технічно літак був готовим здійснити рейс. Однак для дотримання правил і процедур під час виконання рейсу, зокрема щодо робочого часу екіпажів, потрібно було внести зміни в маршрут. А також, отримати відповідні необхідні дозвільні документи від країн, чиї кордони ми перетинаємо", - зауважили представники авіаперевізника.
За їхніми словами, о 23:59 15 лютого за Києвом літаку вдалося вилетіти. Орієнтовний час прибуття до Києва – 09:20 16 лютого.
Туроператор Kompas Ukraine повідомив пасажирів, що їхній багаж доведеться частково залишити на Занзібарі. Причина – рейс виконують через турецьку Анталію, повідомляє "Громадське".
Крім того представники туроператора попросили людей взяти у ручну поклажу зимовий одяг для прибуття до аеропорту "Бориспіль".
Представники SkyUp цю інформацію спростовують. Там заявляють, що на борт літака завантажили всіх пасажирів і увесь багаж.
Як повідомляла УМ, понад 180 українських туристів застрягли на Занзібарі. Причиною стала несправність літака. Над поверненням туристів туроператор працював спільно з Міністерством закордонних справ та посольством України у Кенії.
SkyUp прокоментував ситуацію з туристами, які застрягли на Занзібарі. Там заявили, що літак вдалося підготувати до польоту вже через декілька годин. Однак польоту завадив процес оформлення документів.