На Занзібарі застрягли 180 українців

12:35, 15.02.2021

Туроператор JoinUp знову зіпсував відпустку туристам. Тепер - у Занзібарі.

Приблизно 180 українських відпочивальників застрягли на курортному архіпелазі  Занзібар у Індійському океані вже третю добу поспіль.

 

Причина: несправність літака. Наразі українські дипломати співпрацюють із туроператором для повернення додому наших громадян із Танзанії, якій належить Занзібар.

 

Як інформує Україна молода, про проблеми туристів повідомив речник МЗС України Олег Ніколенко у соцмережах в понеділок.

 

«МЗС та посольство в Кенії працюють з туроператором, щоб він забезпечив громадян належними умовами перебування на час затримки та якомога швидше вирішив питання їхнього повернення», — написав пан Ніколенко.

 

Один із пасажирів рейсу Антон Ткачов пише, що авіакомпанія SkyUp переносить виліт третій день. За його словами, виліт мав бути ще вдень 13 лютого, пасажирів посадили на автобус до літака, але потім він розвернувся і людей висадили.

 

«Через годин 6 очікування нам дали води 1.5 літра і пару булочок перекусити. О годині 20-й, вийшов пілот літака, який хотів озвучити інформацію для всіх... він сказав, що літак зламався і що потрібно чекати до третьої ночі поки літак заправитися», — написав чоловік.

 

Потім людей розселили по різних готелях, «дехто отримав кращий, дехто гірший готель», написав пасажир. Ткачов скаржиться, що готелі були проплачені тільки до 3 години ночі, а заселили людей приблизно о 23:00.

 

Наступного дня, 14 лютого, пасажирів знов відвезли до аеропорту, але й тоді виліт не відбувся. За словами Антона Ткачова, час вильоту досі переноситься.

 

Інший пасажир Ігор Карпов також розповідає про перенесення рейсу. За його словами, готельні номери, в яких дають переночувати, «далекі від комфортних і придатні лише ночівлі з сильно закритими очима». Також він зазначає, що пасажири втомлені, але «живі та здорові», а туроператор JoinUp та авіакомпанія SkyUp знають про ситуацію та намагаються її розв'язати.