На території НАУ скасовано будівництво житлових комплексів
Дозвіл на будівництво 14 житлових комплексів на території Національного авіаційного університету анулювала Державна інспекція архітектури та містобудування України. >>
У МОН наголосили, що вони залишаються прихильниками традиційного формату навчання та відвідування шкіл.
У Міністерстві освіти і науки вважають, що якість дистанційного навчання першокласників залежить саме від педагогічної майстерності вчителів та їх вміння адаптуватися до нових умов.
Як інформує УМ, про це заявив виконуючий обов'язки міністра освіти Сергій Шкарлет, передає пресслужба МОН.
За його словами, діти повинні піти до школи, щоб відчути її "дух", соціалізацію. Але питання, як навчати дистанційно першокласників, залежить від педагогічної майстерності вчителів.
"Згадаємо перше весняне півріччя і те, як працювали в тих умовах вчителі: спочатку було неприйняття дистанційного формату, ступор. Але життя не стоїть на місці, і я вдячний нашим педагогам за те, що вони адаптувалися", – сказав Сергій Шкарлет.
У МОН наголосили, що вони залишаються прихильниками традиційного формату навчання та відвідування шкіл. А дистанційне навчання не може бути стовідсотковою альтернативою. Цей формат навчання є лише як додаток, інструмент набуття додаткових знань з інформаційного простору.
Шкарлет запевнив, що у Міністерстві є напрацювання щодо наповнення її освітнім контентом. Йдеться про телевізійні уроки, інформаційні матеріали, завантаженні онлайн підручники й навчальні посібники. Тобто на сьогодні є рекомендації щодо розробки навчання.
До слова, у держбюджеті на 2021 рік передбачають збільшення зарплат вчителям у зв’язку зі зростанням мінімальної заробітної плати. Так, освітяни отримають 30% надбавки.
Як повідомляла УМ, Сергій Шкарлет вважає, що для забезпечення шкіл засобами індивідуального захисту та дезінфекції можна використати залишки освітньої субвенції минулого року.
Ексміністр освіти Ганна Новосад обурена тим фактом, що на систему освіти виділено 00,00 грн з фонду протидії COVID-19, тоді як під час створення цього фонду навесні 2020 року у системи освіти забрали 5 млрд гривень.
Освітні експерти просить уряд виділити державну цільову освітню субвенцію на зарплати педагогам. Джерелом освітньої субвенції вони пропонують фонд "COVID-19", адже саме до нього з бюджету МОН забрали понад 4,9 мільярда гривень, а повернули лише 52 мільйони, які довелося повернути учням за скасоване пробне ЗНО.
Дозвіл на будівництво 14 житлових комплексів на території Національного авіаційного університету анулювала Державна інспекція архітектури та містобудування України. >>
У Харкові кожен російський приліт загрожує місту новими пошкодженнями. Наразі у Північній Салтівці практично не лишилося жодного багатоповерхового будинку, який би не постраждав. >>
Малочисельні сільські школи в Україні закриватимуть – процес розпочнеться з 2025 року. У Міносвіти та Верховній Раді вважають, що школи, в яких навчається надто мало дітей, не дають належного рівня освіти і, найголовніше, вони нерентабельні. >>
Призупинити процес модернізації мережі закладів вищої освіти на час вступної кампанії 2024 року вирішило Міністерство освіти і науки. >>
Систему «перевиховання» та цифрового контролю за депортованими з України дітьми створює російська влада: бідолашним дітям говорять, що вони вже ніколи не повернуться додому. >>