Вчителі відповідають за дистанційне навчання першокласників - Шкарлет

11:27, 15.09.2020

У МОН наголосили, що вони залишаються прихильниками традиційного формату навчання та відвідування шкіл.

У Міністерстві освіти і науки вважають, що якість дистанційного навчання першокласників залежить саме від педагогічної майстерності вчителів та їх вміння адаптуватися до нових умов.

 

Як інформує УМ, про це заявив виконуючий обов'язки міністра освіти Сергій Шкарлет, передає пресслужба МОН.

 

За його словами, діти повинні піти до школи, щоб відчути її "дух", соціалізацію. Але питання, як навчати дистанційно першокласників, залежить від педагогічної майстерності вчителів.

 

"Згадаємо перше весняне півріччя і те, як працювали в тих умовах вчителі: спочатку було неприйняття дистанційного формату, ступор. Але життя не стоїть на місці, і я вдячний нашим педагогам за те, що вони адаптувалися", – сказав Сергій Шкарлет.

 

У МОН наголосили, що вони залишаються прихильниками традиційного формату навчання та відвідування шкіл. А дистанційне навчання не може бути стовідсотковою альтернативою. Цей формат навчання є лише як додаток, інструмент набуття додаткових знань з інформаційного простору.

 

Шкарлет запевнив, що у Міністерстві є напрацювання щодо наповнення її освітнім контентом. Йдеться про телевізійні уроки, інформаційні матеріали, завантаженні онлайн підручники й навчальні посібники. Тобто на сьогодні є рекомендації щодо розробки навчання.

 

До слова, у держбюджеті на 2021 рік передбачають збільшення зарплат вчителям у зв’язку зі зростанням мінімальної заробітної плати. Так, освітяни отримають 30% надбавки.

 

Як повідомляла УМ, Сергій Шкарлет вважає, що для забезпечення шкіл засобами індивідуального захисту та дезінфекції можна використати залишки освітньої субвенції минулого року.

 

Ексміністр освіти Ганна Новосад обурена тим фактом, що на систему освіти виділено 00,00 грн з фонду протидії COVID-19, тоді як під час створення цього фонду навесні 2020 року у системи освіти забрали 5 млрд гривень.

 

Освітні експерти просить уряд виділити державну цільову освітню субвенцію на зарплати педагогам. Джерелом освітньої субвенції вони пропонують фонд "COVID-19", адже саме до нього з бюджету МОН забрали понад 4,9 мільярда гривень, а повернули лише 52 мільйони, які довелося повернути учням за скасоване пробне ЗНО.