Департамент поліції і прикордонної охорони, фірми Merko Ehitus і GRK Infra підписали договір про перший етап будівництва кордону на південному-сході Естонії.
Як інформує УМ, про це поінформував сайт ERR.
На будівництво прикордонного відрізка довжиною 23,5 км буде потрібно до трьох років і майже 20 мільйонів євро.
Перший етап включає в себе створення інфраструктури на відрізку естонсько-російського кордону в повіті Вирумаа від точки з’єднання кордонів Латвії, Росії та Естонії до села Цереби (3,5 км на північ від прикордонного пункту Лухамаа).
“Наші співробітники і всі співробітники наших субпідрядників повинні будуть працювати так, щоб ні за яких обставин не заступати на територію Росії. Порушувати кордон під час будівельних робіт не можна, так що логістичних проблем буде достатньо”, – зазначив голова правління Merko Ehitus Eesti AS Іво Волков.
"Це саме та ділянка, через яку найбільше ведуться контрабандистські справи. Там і найбільше нелегально перетинають кордон", - сказав міністр внутрішніх справ Март Хельме.
Минулого літа уряд вирішив частково скоротити витрати на проєкт. Відмовилися від смуги з піску і огорож для тварин, також було вирішено звузити дорогу для патрулів.
Керівник бюро інтегрованого управління кордонами Департаменту поліції і прикордонної охорони Егерт Беличев наголосив: "Стовпи з камерами, дороги для патрулів, загородження, електрика, шляхи підходу на цьому відрізку. Тобто має бути готова уся прикордонна інфраструктура до установки техніки".
Техніку для спостереження за кордоном і ІТ-рішення закуплять після того, як буде готова інфраструктура.
Працювати будівельникам доведеться в непростих умовах. Крім того, що місцями кордон проходить по болотистих ділянках, треба буде рахуватися і з особливим режимом.
Загальна довжина сухопутного кордону Естонії з Росією становить близько 135 кілометрів, і вже в найближчі місяці буде оголошено тендер на будівництво наступного етапу.