Укрзалізниця вибачилася перед пасажиркою, якій попався вагон з клопами

20:59, 06.10.2019

Укрзалізниця попросила вибачення у пасажирки Марії Криштопи за незручності, які вона та її родина відчули під час подорожі поїздом Рахів-Київ.


Про ці «незручності» на своїй сторінці у ФБ повідомила сама Марія, яка купила квитки у вагон люкс, а він виявився з клопами.


«Укрзалізниця, це дуже круто, коли купляєш квитки на потяг 357/358 "Рахів-Київ" вагон люкс (номер 8), бо хочеш спати й з дитиною їдеш, але маєш ловити всю ніч клопів. Та ще й з кров'ю», – обурилася таким залізничним «сервісом» та ще з за чималі гроші Марія Криштопа.


За її словами, провідниця, до якої вона звернулася, побідкалася, що «це лиш на день такий вагон», мовляв «я можу лиш коврик у вас забрати. Нічим не поможу».

 

«Прекрасно ж, тепер я буду за майже 2 тисячі гривень бити клопів всю ніч, аби вони не кусали дитину. Ще й додому привезу, щоб вас так возили все життя», – підсумувала Марія Криштопа, яка добилася аби її перевели в інше купе.

 


Як зазначають в «Укрзалізниці», одразу по прибуттю поїзда до Києва вагон відправили на санітарну обробку.


«Наразі перевіряємо інші вагони. Також висунули претензію Лабораторному центру на залізничному транспорті, який здійснював санітарну обробку вагона. Загалом кожен вагон проходить планову дезінфекційну обробку щомісяця. У разі потреби, вагони відчіпляються та передаються на обробку позапланово. Просимо пасажирів у разі виникнення незручностей під час мандрівки поїздом телефонувати до нашого контактного центру: 0800503111», – наголошують в залізничному відомстві.


Додамо, що повідомлення Марії Криштопи про вагон- клоповник від «Укрзалізниці» збурив соціальні мережі. Тож українці не перестають обурюватися «високим» сервісом пасажирських перевезень, розповідаючи про свій досвід подорожей брудними та холодними українськими потягами. Водночас люди вимагають, аби «Укрзалізниця» не лише вибачилася перед пасажиркою, але й компенсувала їй вартість квитків.