Скандальні уманчани претендують на майже 2 мільярди від черкаських дорожників

16:55, 19.08.2019

Днями відбувся розгляд тендерних пропозицій учасників закупівлі послуг з експлуатаційного утримання 458 кілометрів доріг державного значення в Черкаській області, переважно в Уманському, Жашківському та Маньківському районах.

 

Про це повідомляє черкаське видання «18000».

 

Свої пропозиції подали три учасники – Черкаський облавтодор, уманське підприємство ТОВ “ШРБУ-48” та одеське товариство “Автомагістраль-південь”.

 

Відповідно до протоколу розгляду пропозицій, тендерний комітет замовника – Служби автомобільних доріг в Черкаській області – відхилив пропозиції Черкаського облавтодору через невідповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: нечітке зображення одного з документів, відсутність печатки та підпису на довідці про наявність права користування машиною для нанесення розмітки власника та наявність податкового боргу.

 

Натомість допущеними учасниками стали ТОВ “ШРБУ-48” та ТОВ “Автомагістраль-підвень”.

 

ТОВ “ШРБУ-48” є одним із фаворитів черкаських дорожників і за останній час уже отримали від них 26 підрядів загальною вартістю понад 2 млрд гривень. Підприємство належить скандально відомому бізнесмену Бахтіяру Сапаєву, що будучи очільником ПАТ “Уманьавтодор” покинув недобудованим міст в Запоріжжі. Нині підриємства Сапаєва фігурують у низці кримінальних проваджень. 

 

Очікувана вартість закупівлі сягає рекордні для Черкаської області 1,9 млрд гривень. За ці кошти переможець протягом наступних трьох років, тобто з 2020 по 2023, має забезпечити утримання доріг державного значення на Черкащині – поточний ремонт, нанесення дорожньої розмітки, благоустрій та озелення, зимове утримання. Водночас, умовами тендерної документації передбачено і забезпечення роботи габаритно-вагового контролю протягом цих трьох років.

 

Крім того, паралельно тривають ще чотири аналогічні закупівлі на осблуговування інших доріг Черкаської області загальною вартістю 1,8 млрд гривень. Зокрема, 312 кілометрів на лівобережній Черкащині оцінили в 397 млн гривень. Зазначимо, що в документації відсутній ваговий контроль. 

 

Ще 330 кілометрів, переважно в Смілянському, Камянському та Городищенському районі, оцінилив 414 млн гривень. Також без вагового контролю.
А 395 кілометрів в Шполянському, Катеринопольському, Тальнівському та Звенигородському районі оцінили в 585 млн.

 

І в Черкаському, Канівському та Чигиринському районах 260 кілометрів оцінили в 495 млн грн. Тут за перемогу вже змагаються три товариства: Черкаський облавтодор, ТОВ “Рівнеекспресбуд” з Рівного та ТОВ “ДС ПРОМ ГРУП” з Броварів.
У закупівлі триває кваліфікація учасників.