Facebook змінює підхід до політичної реклами через Росію

10:04, 12.10.2017

Майк Шрепфер обіцяє зміни у підході до політичної реклами у Facebook.

Соцмережа Facebook планує змінити підхід до політичної реклами і може внести зміни в механізм її публікації перед виборами губернаторів і членів Конгресу США восени 2018 року.

 

Про це заявив головний технічний директор Facebook Майк Шрепфер, повідомляє Reuters у четвер.

 

Зміни пов'язані зі скандалом з можливим втручанням Росії за допомогою соцмереж у президентські вибори США у 2016 році.

 

"Ми зараз активно працюємо над цим, компанія сфокусована на тому, щоб поліпшити все це на регулярній основі", - сказав пан Шрепфер

 

І додав, що користувачі побачать "регулярні оновлення і зміни", але підкреслив, що вводити їх буде непросто, тому що Facebook не хоче задушити "законну мову" і через обсяг матеріалу на найбільшій в світі соцмережі.

 

"Ми багато інвестуємо в технічні рішення, тому що ми працюємо в безпрецедентних масштабах", - сказав Шрепфер.

 

Минулого місяця директор Facebook Марк Цукерберг заявив, що компанія почне ставитися до політичної реклами інакше, ніж до інших оголошень. Зокрема планується внести такі зміни, щоб кожен міг бачити політичні оголошення, незалежно від того, на кого вони націлені.

 

Перед цим законодавці США почали вимагати введення правил в соцмережах. У зв'язку з цим головний операційний директор Facebook Шеріл Сандберг на цьому тижні проведе зустрічі у Вашингтоні.

 

Відзначається, що компанія також планує взяти на роботу тисячу людей для перевірки рекламних оголошень на їх відповідність умовам соцмережі.