Кабінет міністрів перейшов на eлектронний документообіг

09:47, 15.08.2016

Кабінет міністрів перейшов на електронний документообіг із центральними органами виконавчої влади у понеділок. Урядовці розраховують на заощадження коштів, а також на пришвидшення руху документів на 50%. Відтепер, жодних листів у паперовому вигляді в уряді не прийматимуть.  

 

Про це агенції «Укрінформ» повідомив міністр Кабінету міністрів Олександр Саєнко.

 

«Розраховуємо, що рух документів від реєстрації до виконавця пришвидшиться орієнтовно на 50%. Це в свою чергу дасть можливість оперативніше ухвалювати рішення і реагувати. Наступним етапом впровадження електронного документообігу стане перехід на електронний режим узгодження нормативно-правових актів, що значно прискорить роботу уряду», – повідомив пан Саєнко.

 

За словами міністра, наразі відбувається підготовка та розробка нової філософії прийняття рішень урядом. До того ж, відтепер секретаріат Кабінету міністрів жодних листів у паперовому вигляді від центральних органів виконавчої влади не прийматиме.

 

«Подавати необхідно виключно в електронному вигляді документи тимчасового зберігання до 5 років», - каже Олександр Саєнко.

 

Водночас, в секретаріаті не обробляються в електронній формі документи, що містять інформацію з обмеженим доступом, документи про фінансові правочини, з кадрових питань, пов’язані з обробленням персональних даних, документи, що потребують нотаріального засвідчення, про право власності.

 

Йдеться також про документи, пов’язані із розглядом спорів у судах, звернення громадян та райдержадміністрацій, вхідну кореспонденцію, що не підлягає реєстрації, а також документи, які у встановлених законодавством випадках не можуть бути оригіналами в електронній формі.

 

Міністр Саєнко уточнює, що папери, які надходили до уряду до понеділка, переводити в е-формат не треба.

 

«Майже всі документи, що надходили до секретаріату Кабміну за останні роки, були оцифровані та зберігаються в цифровому форматі у відповідному департаменті», – каже міністр Кабінету міністрів.

 

Нагадаємо, що 15 серпня в Україні офіційно запрацювала й система електронного декларування. Національне агентство з протидії корупції вирішило запустити її попри відсутність атестату захисту інформації від Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації.