Facebook боротиметься з "жовтими" заголовками

08:37, 05.08.2016

Американська соціальна мережа Facebook оголосила про новий метод боротьби з авторами псевдосенсаційними заголовків постів в мережі, які називають clickbait або заголовків-приманок. Про це повідомив менеджер сервісів Facebook Адам Моссера газеті The Wall Street Journal.
 
Він пояснив, що нова розробка орієнтована на розпізнавання двох типів "клікбейтів" (від слів сlick - натиснути та вait - приманка) - "утримують інформацію" та "перебільшують її значущість".
 
До першої категорії умовно відносяться пропозиції "Людина стрибнула у басейн з крокодилом, ви не повірите, що сталося далі".
 
Друга категорія, наприклад, інтригує читача з приводу наряду, в якому знаменитість прийшла на церемонію вручення американської телепремії "Еммі". "Ви клікаєте на заголовок і з'ясовується, що знаменитості на заході взагалі не було", - навів приклад Моссера. 
 
За його словами, на такі хитрощі скаржиться велика кількість користувачів соцмережі, які, побачивши цікавий заголовок, машинально розкривають пост і навіть відзначають його як "сподобався". А потім розуміють, що заголовки статей вводять в оману або не містять ключової інформації.
 
Більше двох років компанія намагалася боротися з clickbait і заохочувати якісний контент. Наразі, запроваджує новий механізм формування стрічки новин.
 
Як пояснив Моссер, Facebook розробив систему автоматичного ранжирування заголовків. Співробітники компанії провесли численні експерименти і класифікували десятки тисяч зразків заголовків. Нова комп'ютерна програма виловлюватиме заголовки-приманки за аналогією зі спам-фільтрами в електронній пошті.
 
При цьому програма-робот не тільки запам'ятовує основні слова в клікбейтних заголовках, а й веб-сторінки і домени, де їх розміщують. Таким чином, кількість новин в стрічках від подібних інтернет-ресурсів зменшиться, запевняють в компанії.