«Сільпо» звільнило касирку, яка відмовилася обслуговувати покупця українською

14:59, 02.08.2016

У черкаському магазині торгової мережі «Сільпо», що в центрі Черкас по вулиці Дашкевича, 26  розгорівся скандал. Одна з касирок відмовилася обслуговувати покупця українською мовою.

 

«Сваі нацианальниє прістрастія висказивайтє на какіх нібуть майданах. Ахрана! Вивідітє іго!» – ізрекла касирка, на бейджі у якої було зазначено «Діана Сапега», у відповідь на вимогу мого чоловіка обслугувати його українською мовою. Черга її підтримала...» , – написала у Facebook черкащанка Оксана Колісник.           

 

Після пережитого її чоловік Іван Васильовичзробив відповідний запис у «Книзі скарг та пропозицій», а   пані Оксана звернулася із заявою до адміністрації  торгової мережі.

 

«Не вдаючись в оцінку сказаного працівницею магазину Діаною Сапегою покупцеві з точки зору її громадянського сумління — тут все прозоро, вважаю, що вона припустилася поведінки, яка ставить під сумнів її професійну придатність та можливість в подальшому виконувати роботу, пов’язану із обслуговуванням клієнтів», – написала Оксана Колісник.

 

Вона попросила належним чином вивчити це питання та повідомити її про рішення, яке буде прийняте, а ще надати копії документів про прийняті в мережі магазинів «Сільпо» корпоративні стандарти обслуговування клієнтів і  кваліфікаційні вимоги до тих претендентів на роботу, які мають безпосередньо контактувати з покупцями.

 

Також вона виказала сподівання, що «цей випадок стане приводом для розробки заходів, які підвищать професійні якості персоналу та якість роботи шанованої мережі «Сільпо».

 

Після розголосу цієї історії та обурень містян у соціальних мережах, прес-служба «Сільпо» у місцевих ЗМІ оприлюднила свій коментар, повідомивши, що відповідно до  стандартів сервісу мережі, її працівники мають відповідати гостю тією мовою, якою він звертається до них.

 

А прикрий випадок, який трапився, названо прикладом того, «коли особиста позиція людини впливає на рівень якості роботи».

 

Після скандалу керівництво супермаркету провело бесіду з працівницею і зробило висновок, що її поведінка на робочому місці та рівень обслуговування покупців не  є професійними.

 

Тому  й було прийняте рішення про завершення трудових відносин.

 

Як розповіла «Україні молодій» Оксана Колісник, відповіді від адміністрації мережі «Сільпо» на своє звернення вона поки що не отримала.