Не ловись на клікбейт: як ЗМІ маніпулюють власниками авто заради переглядів
Автомобілісти — це окремий вид людей. >>
«Україна молода» продовжує проєкт по медіаграмотності «Читай. Аналізуй. Розумій» для старшокласників і учнів профтехучилищ, яким це допоможе професійно протидіяти пропаганді та фейкам.
В рамках проєкту пропонуємо вашій увазі урок 3. Особливості маніпуляцій у соціальних мережах.
Медіаекспертка Інституту демократії імені Пилипа Орлика Олена Самойленко розповідає не лише про маніпуляції в соцмережах, але й про інформаційні віруси та як їх розпізнавати.
Соцмережі – місце, де можна задля досягнення своїх цілей використовувати емоції, а саме емоційний стан людини, є тлом, на якому нею стає легко маніпулювати. Бо особливістю роботи мозку є те, що коли вмикаться емоційна складова інтелекту - вимикається раціональна…
Фейкові новини спеціально написані так, щоб викликати в нас сильні емоції, найпоширенішими серед яких є гнів, страх, очікування, довіра, здивування, печаль, радість та огида.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Олена Самойленко. Медіаграмотність: Урок 2. Цільові аудиторії інформаційних маніпуляцій
Автомобілісти — це окремий вид людей. >>
Журналіст — одна з найважливіших професій у сучасному світі. >>
Слідчі поліції відкрили кримінальне провадження через погрози воєнній кореспондентці Анні Калюжній. >>
Однією з трьох лауреатів міжнародної журналістської премії імені Джеймса Найта (Knight International Journalism Awards) стала журналістка-розслідувачка проєкту «Схеми» на Радіо Свобода Валерія Єгошина. >>
Під час повномасштабного вторгнення рф в Україну загинув 91 журналіст, ще 30 медійників перебувають у полоні росіян. Сотні журналістів захищають рідну землю в лавах Сил оборони. >>
Комісія з журналістської етики ухвалила рішення виключити зі свого складу ексгендиректора "Укрінформу" Олексія Мацуку через інформації про ганебну практику «темників» в агентстві. >>