«Україна молода» продовжує проєкт по медіаграмотності «Читай. Аналізуй. Розумій» для старшокласників і учнів профтехучилищ, яким це допоможе професійно протидіяти пропаганді та фейкам.
В рамках проєкту пропонуємо вашій увазі урок 3. Особливості маніпуляцій у соціальних мережах.
Медіаекспертка Інституту демократії імені Пилипа Орлика Олена Самойленко розповідає не лише про маніпуляції в соцмережах, але й про інформаційні віруси та як їх розпізнавати.
Соцмережі – місце, де можна задля досягнення своїх цілей використовувати емоції, а саме емоційний стан людини, є тлом, на якому нею стає легко маніпулювати. Бо особливістю роботи мозку є те, що коли вмикаться емоційна складова інтелекту - вимикається раціональна…
Фейкові новини спеціально написані так, щоб викликати в нас сильні емоції, найпоширенішими серед яких є гнів, страх, очікування, довіра, здивування, печаль, радість та огида.
Детальніше про інформаційні маніпуляції можна дізнатися у відеолекції:
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Олена Самойленко. Медіаграмотність: Урок 2. Цільові аудиторії інформаційних маніпуляцій