Нові 4 роботизовані комплекси працюватимуть на фронті – Федоров
Кодифікацію Міністерства оборони України пройшли ще чотири розробки учасників кластеру Brave1. >>
КПП "Дачне" на Одещині – місце постійних конфліктів через ваговий контролю
Понад десяток водіїв вантажівок відмовились проходити ваговий контроль на КПП "Дачне" під Одесою. В знак протесту вони вночі 30 червня перекрили проїзд на трасі Одеса – Київ.
Глава Одеської ОДА Максим Куций поінформував, що на місце подій приїхали поліцейські і склали щодо порушників адмінпротоколи, повідомляє "Думська".
З 1 липня в Одеській області суттєво посилять габаритно-ваговий контроль. Шість додаткових вагових комплексів встановлять на найпопулярніших маршрутах далекобійників. На них працюватимуть групи інспекторів "Укртрансбезпеки" з інших регіонів.
Куций зазначив, що в 2020 році на Одещині заплановано ремонт 163 кілометрів доріг державного значення. Він пригрозив, що не допустить їх руйнувати перевантаженими фурами.
КПП "Дачне" – місце постійних конфліктів через ваговий контролю. У квітні 2019 року тут, наприклад, сталося нічне побоїще між активістами двох конкуруючих громадських організацій.
У грудні минулого року водії вантажівок також перекривали КПП "Дачне". Тоді далекобійникам вдалося в результаті проїхати без зважування.
Як інформувала УМ, ваговий контроль на українських дорогах був скасований при експрезиденті-втікачі Вікторові Януковичі. Процедура перетворилася в корупційні схеми.
Після 2014 року великовантажні фури знову почали зважувати. Перевантажені машини протягом кількох років перетворили головні магістралі країни в розбиті дороги.
З 12 травня 2020 року інспектори Укртрансбезпеки склали понад 900 актів про перевищення габаритно-вагових параметрів. А сума штрафів за цей період становить понад 190 тисяч євро.
Кодифікацію Міністерства оборони України пройшли ще чотири розробки учасників кластеру Brave1. >>
Волонтери та фермери з Британії в межах ініціативи «Пікапи для миру» передали Львівщині 38 позашляховиків на потреби українських військових. >>
Міністерство оборони України кодифікувало та дозволило до використання у підрозділах Сил оборони безпілотний наземний роботизований комплекс «Тарган», розроблений українськими інженерами. >>
Велику партію техніки бригадам, які боронять Україну на східному напрямку передав лідер "ЄС" та п'ятий президент Петро Порошенко >>
Парк броньованих транспортних засобів ЗСУ поповнився ще одним зразком вітчизняної розробки. Міноборони кодифікувало та допустило до експлуатації у військах бронеавтомобіль «Джура», призначений для виконання різних тактичних завдань. >>
Бронеавтомобіль "Новатор-2″ був виготовлений на замовлення відповідно до потреб мати на озброєнні бронеавтомобіль під бойову групу. Такі автомобілі отримає кожна бойова бригада Нацгвардії >>