ТОВ “АТБ-Маркет”, що володіє в Україні мережею магазинів формату “дискаунтер” і належить до складу корпорації “АТБ”, підвищує ціни на соціальні категорії продуктів харчування й товари першої необхідності на тлі зростання закупівельних цін постачальників.
Про це повідомляє пресслужба компанії.
Наприклад, продукти з “борщового набору” (картопля, капуста, цибуля, морква) подорожчали на 35-128%, цукор – на 8%, макаронні вироби – на 9,5%, крупи – на 11%, гречка – на 51%, борошно – на 5%, яйця – на 6%.
“Компанія “АТБ-Маркет” змушена підвищити ціни на продукти харчування і товари першої необхідності. Така ситуація пов’язана зі стрімким зростанням закупівельних цін від постачальників не тільки для торговельної мережі АТБ, а й для всіх операторів українського ринку роздрібної торгівлі”, – йдеться в повідомленні.
За даними компанії, підвищення цін постачальників пов’язані з карантинними заходами, зокрема із забороною на велику кількість працівників в одному приміщенні, транспортними обмеженнями.
“АТБ” на час карантину ввів у всіх магазинах обмеження з продажу товарів в одні руки.
Корпорація “АТБ” – об’єднання компаній у сфері роздрібної торгівлі, виробництва та продажу продуктів харчування.
До складу корпорації належить роздрібна компанія “АТБ-маркет”, кондитерська фабрика “Квітень” (ТМ Bravissimo, “Квітень”, Biscuits Collection), м’ясна фабрика “Фаворит Плюс” (ТМ “Добров”, “М’ясна лавка”, “Ковбасний ряд”), спорткомплекс “Схід” у Дніпрі.
У корпорації налічується понад 64 тисяч співробітників.
Як повідомляла УМ, незважаючи на значне збільшення споживчого попиту, уряд розглядає варіант "фільтрації" виробництв.
Зеленський не виключає запровадження НС по всій Україні