АТБ підвищило ціни на товари першої необхідності

09:23, 24.03.2020

“АТБ” на час карантину ввів у всіх магазинах обмеження з продажу товарів в одні руки.

ТОВ “АТБ-Маркет”, що володіє в Україні мережею магазинів формату “дискаунтер” і належить до складу корпорації “АТБ”, підвищує ціни на соціальні категорії продуктів харчування й товари першої необхідності на тлі зростання закупівельних цін постачальників.

 

Про це повідомляє пресслужба компанії.

 

Наприклад, продукти з “борщового набору” (картопля, капуста, цибуля, морква) подорожчали на 35-128%, цукор – на 8%, макаронні вироби – на 9,5%, крупи – на 11%, гречка – на 51%, борошно – на 5%, яйця – на 6%.

 

“Компанія “АТБ-Маркет” змушена підвищити ціни на продукти харчування і товари першої необхідності. Така ситуація пов’язана зі стрімким зростанням закупівельних цін від постачальників не тільки для торговельної мережі АТБ, а й для всіх операторів українського ринку роздрібної торгівлі”, – йдеться в повідомленні.

 

За даними компанії, підвищення цін постачальників пов’язані з карантинними заходами, зокрема із забороною на велику кількість працівників в одному приміщенні, транспортними обмеженнями.

 

“АТБ” на час карантину ввів у всіх магазинах обмеження з продажу товарів в одні руки.

 

Корпорація “АТБ” – об’єднання компаній у сфері роздрібної торгівлі, виробництва та продажу продуктів харчування.

 

До складу корпорації належить роздрібна компанія “АТБ-маркет”, кондитерська фабрика “Квітень” (ТМ Bravissimo, “Квітень”, Biscuits Collection), м’ясна фабрика “Фаворит Плюс” (ТМ “Добров”, “М’ясна лавка”, “Ковбасний ряд”), спорткомплекс “Схід” у Дніпрі.

 

У корпорації налічується понад 64 тисяч співробітників.

 

Як повідомляла УМ, незважаючи на значне збільшення споживчого попиту, уряд розглядає варіант "фільтрації" виробництв.

 

Зеленський не виключає запровадження НС по всій Україні