Нові 4 роботизовані комплекси працюватимуть на фронті – Федоров
Кодифікацію Міністерства оборони України пройшли ще чотири розробки учасників кластеру Brave1. >>
В поїздах "Інтерсіті+" є вагони першого та другого класу. Невже їх приєднають до різних локомотивів? (Укрзалізниця)
Монополіст залізничних перевезень "Укрзалізниця" хоче впровадити радикальні зміни: потяги будуть сформовані із вагонів однакової комфортабельності.
Про те, що "Укрзалізниця" розділить потяги на три сегменти класу економ, стандарт та комфорт повідомив в.о. голови правління Укрзалізниці Євген Кравцов, передає Укрінформ.
За словами Кравцова, поїзди комфорт-сегменту формуватимуться виключно із використанням новітнього рухомого складу, але на них діятиме відповідно економічно-обгрунтований тариф. До послуг пасажирів будуть також поїзди стандарт - середньої цінової політики та економ - соціальні, витрати на які перевізнику мають відшкодовуватися з держбюджету.
В "Укрзалізниці" пояснюють, що такий сегментація поїздів дозволить пасажирам робити свідомий вибір залежно від побажань і отримати такий рівень послуг, який відповідає категорії поїзда.
Варто відзначити, що наразі ціна на проїзд у плацкартному вагоні, в чотиримісному купе та у вагонах класу СВ теж значно відрізняється. Чи будуть потяги класу комфорт проводити в дорозі менше часу, ніж економ-варіант, в компанії не повідомили.
Водночас в "Укрзалізниці" зауважили, що більшість витрат залізничного перевізника у пасажирському секторі нині пов'язані з утриманням рухомого складу та інфраструктури. За даними компанії, собівартість витрат на послуги перевезення пасажирів у далекому сполученні за І півріччя 2017-го складає 49,7 копійки за один пасажиро-кілометр, а у приміському сполученні -106,1 копійки.
Кодифікацію Міністерства оборони України пройшли ще чотири розробки учасників кластеру Brave1. >>
Запустити швидкісне залізничне сполучення від Берліна до Києва у планах Євросоюзу: очікується, що план буде реалізований до 2040 року. >>
Волонтери та фермери з Британії в межах ініціативи «Пікапи для миру» передали Львівщині 38 позашляховиків на потреби українських військових. >>
Міністерство оборони України кодифікувало та дозволило до використання у підрозділах Сил оборони безпілотний наземний роботизований комплекс «Тарган», розроблений українськими інженерами. >>
Велику партію техніки бригадам, які боронять Україну на східному напрямку передав лідер "ЄС" та п'ятий президент Петро Порошенко >>
Парк броньованих транспортних засобів ЗСУ поповнився ще одним зразком вітчизняної розробки. Міноборони кодифікувало та допустило до експлуатації у військах бронеавтомобіль «Джура», призначений для виконання різних тактичних завдань. >>