Італійський модний будинок Dolce&Gabbana потрапив у гучний скандал і був звинувачений у расизмі.
Компанія випустила новий рекламний ролик, присвячений модному показу в Шанхаї, який має відбутися сьогодні, 21 листопада.
Але рекламний ролик викликав хвилю обурення, критики і звинувачень у расизмі на адресу компанії. У рекламі китаянка намагається з'їсти китайськими паличками італійську їжу. Але у неї нічого не виходить. А голос за кадром запитує "він занадто великий для тебе?".
У Китаї цю рекламу і, зокрема, дану фразу сприйняли як образу китайської культури, расизм і пропаганду невірних стереотипів. Крім того, аккаунт Dolce&Gabbana в Instagram був зламаний.
На сторінці з'явилося повідомлення про це і вибачення за рекламу. За словами представників модного будинку, нічого, крім поваги до Китаю і його жителів, у Dolce&Gabbana немає.
Як повідомляла "УМ",
родина 5-річного хлопчика Ліама Манго, який знявся в скандальній рекламі H&M, була змушена переїхати зі свого будинку через погорози.