Марк Цукерберг змінить умови для політичної реклами у Facebook через російських ботів (відео)

07:35, 22.09.2017

Марк Цукерберг вирішив боротися із російськими тролями (скріншот відео)

Засновник соціальної мережі Facebook Марк Цукерберг повідомив про зміни в розміщенні політичної реклами після того, як виявилося, що російські боти намагалися впливати на настрої людей в США під час виборів 2016 року.

Він записав відеозвернення, у якому виклав свою позицію.

Відтепер Facebook вимагатиме, щоб розповсюджувачі політичної реклами розкривали джерело надходження коштів. Така вимога відповідно до законодавства США застосовується до політичної реклами по телебаченню, але не стосується соціальних медіа.

"У світі завжди будуть погані, брехливі люди і ми не можемо запобігти втручанням в уряди усіх країн, але ми можемо зробити це складнішим, набагато складнішим. І це те, на чому ми збираємося зконцентруватися", - цитує Марка Цукерберга "Українська правда".

Він повідомив, що Facebook активно співпрацює з американськими чиновниками і допомагає їм розслідувати втручання російської влади у вибори президента США за допомогою покупки політичної реклами в соцмережі.

За його словами, фахівцям Facebook вдалося розкрити активність РФ в соцмережі, і вся отримана інформація була направлена американському спецпрокурору.

"Ми також повідомили про це Конгрес, і я розпорядився, щоб наші фахівці відправили всю інформацію про цю рекламу також і до комітетів Конгресу", – додав засновник Facebook.

Він висловив надію, що уряд США оприлюднить ці дані, коли розслідування російського втручання у вибори буде завершене.

При цьому Цукерберг запевнив у тому, що він і його команда продовжать розслідування активності користувачів в соцмережі під час минулих американських виборів президента.

"Ми можемо знайти ще більше доказів, і якщо це трапиться, ми продовжимо працювати з урядом. Ми розслідуємо втручання інших держав, включаючи угруповання з Росії та інших країн колишнього СРСР, щоб зрозуміти, як вони використали наші інструменти", – додав він.




Як повідомляла "УМ", компанія Facebook заявила, що виявила активність так званої "ферми тролів" із Росії під час виборів у США.

Наразі було оголошено про ідентифікацію 470 облікових записів, імовірно пов'язаних з Росією, з яких на за два останні роки витратили 100 тисяч доларів на соціальну та політичну рекламу. Найчастіше боти замовляли рекламу на дражливі для США теми - щодо імміграційних, расових та гомосексуальних прав, а також на підтримку певних політичних осіб.