Медіаінформаційна грамотність громадян як вимога сьогодення. Роль ЗМІ в інформальній просвіті

Медіаінформаційна грамотність громадян як вимога сьогодення. Роль ЗМІ в інформальній просвіті

У різному віці особистість використовує різні види медіа: книги друковані та аудіо, комікси, мультфільми, художні та документальні фільми, комп’ютерні ігри, журнали, радіо, телебачення, соціальні мережі, цифрові платформи.

Теги: ЗМІ

Тези статті Time про Зеленського: віра в Перемогу, образа на партнерів та покарання за повільний контрнаступ

Тези статті Time про Зеленського: віра в Перемогу, образа на партнерів та покарання за повільний контрнаступ

Стаття викликала резонанс в Україні. Керівник Офісу президента Андрій Єрмак спочатку оприлюднив у соцмережах посилання на цю публікацію, але потім, ймовірно прочитавши про що у ній йдеться, видалив допис.

Максим Запорожченко. Медіаграмотність, ч.3: Урок 3. Психологічні прийоми фейкотворців

Максим Запорожченко. Медіаграмотність, ч.3: Урок 3. Психологічні прийоми фейкотворців

Максим Запорожченко у цій відеолекції розповідає про те, які психологічні прийоми використовуються для проування фейкових наративів та як споживати медіаконтент не поршуючи інформаційної гігієни.

Коломойський передав корпоративні права на «1+1 media» гендиректору компанії

Коломойський передав корпоративні права на «1+1 media» гендиректору компанії

Управління корпоративними правами медіахолдингу «1+1 media» Ігор Коломойський передав на 5 років гендиректору Ярославу Пахольчуку.

Максим Запорожченко. Медіаграмотність, ч.3: Урок 2. Інформаційно-психологічна війна. Як вистояти?

Максим Запорожченко. Медіаграмотність, ч.3: Урок 2. Інформаційно-психологічна війна. Як вистояти?

Менеджер медіаосвітніх програм Академії української преси Максим Запорожченко у цій відеолекції розповідає про інформаційно-психологічні війни.