Крила на старті: міжнародні та внутрішні авіакомпанії готуються до скасування карантину

03.07.2020
Крила на старті: міжнародні та внутрішні авіакомпанії готуються до скасування карантину

Невеликі українські відстані авіакомпанії спробують подолати на невеликих і тихохідних літаках.

Авіакомпанії, спраглі за польотами та прибутком, оголошують про відкриття нових маршрутів.
 
 
Які розпочнуть одразу, як тільки влада країн дозволить здійснювати їх. 

Відкриваємо Рим та Чехію

Чергові хороші новини від «Візейру»: добре знайомий більшості українців лоукост повідомив про свій намір відкрити три маршрути між Україною та Італією, починаючи з літнього розкладу 2021 року. Та вже відкрив  продаж квитків на два нові рейси з Києва і Львова в чеське місто Пардубіце, що за 125 кілометрів від столиці країни Праги.
 
Відтак українським пасажирам можна буде задешево дістатися на уїк-енд до улюбленого міста багатьох наших співвітчизників, і не через Вроцлав чи Дрезден, як було раніше, а практично прямим рейсом. Адже дістатися від Пардубіце до столиці коштує в еквіваленті кількох євро, а подорож триває близько півтори години. 
 
Але найцікавіше, що між Україною та Італією знову, як було до 2015 року, відновлюються прямі перельоти бюджетних авіакомпаній до італійських міст. Із 29 березня 2021 року «Візз» запустить рейси Одеса—Мілан, до головного аеропорту цього міста Мальпенса. Курсуватиме також рейс Одеса—Рим, два рази на тиждень, щопонеділка і щоп’ятниці.
 
А наступного дня, 30 березня цього ж року, «Візейр» полетить з Одеси до Болоньї, — щовівторка і щосуботи. Мінімальна ціна авіаквитків в одну сторону на рейси в Мілан і Болонью, яку декларує авіакомпанія, становить 580 грн, на рейси в Рим — 870 грн.
 
Як відомо, до 2015 року рейси між країнами виконувала українська дочка «Візейр Україна», але ці польоти були припинені після зупинки роботи дочірнього підприємства. Материнська авіакомпанія не могла кілька років отримати дозвіл на польоти, які перебувають під регуляцією авіаційної влади обох країн. 
 
«Італійські» рейси «Візейра» мають доповнити плани ще одного лоукостера — ірландського «Райянейра», який отримав дозвіл на рейси збанкрутілого італо-албанського перевізника «Ернест». 

Крила у режимі «економ» 

Нещодавно українська авіакомпанія «Віндроуз» розпочала вже давно анонсовану програму дешевих внутрішніх перельо­тів в Україні на турбогвинтових літаках. Плани у перевізника з’явилися ще наприкінці осені, польоти мали стартувати з початком нового авіасезону, але реалізувати їх завадила пандемія коронавірусу. 
 
Утім послаблення карантинних обмежень дозволило «Віндроуз» повернутися до попередніх планів, і компанія таки виконала перший комерційний рейс на новому для неї типі повітряних суден — турбогвинтовому лайнері ATR-72. Переліт було здійснено зі столичного аеропорту «Бориспіль» в аеропорт «Одеса». З Києва літак вилетів о 10:37, в аеропорту призначення приземлився об 11:40. О 12:15 повітряне судно вилетіло у зворотному напрямку.
 
«Крок крісел відмінний, розсадження 2-2, полиці великі. Чи то за перельо­тами скучив, чи то літак і справді хороший», — написав на своїй сторінці у «Фейсбуці» керівник Украероруху Андрій Ярмак.
Ще один ATR-72 прибув до України в останні дні червня. До цього літак був у польському Бидгощі, де був пофарбований у ліврею української авіакомпанії.
 
Найближчим часом очікується прибуття в Україну ще одного такого повітряного судна. Усього ж перевізник придбає на умовах лізингу 8 літаків ATR-72-600 для розширення роботи на внутрішніх рейсах. 
 
Як повідомляла "УМ", Польща відновила обов'язковий двотижневий карантин для українців, які прилітають до Україні.