Модні ігри

12.10.2012
Модні ігри

Після виходу на екрани фільму «Голодні ігри», який критики вщент розкритикували, а глядачі (переважно юні) сприйняли «на ура», популярність американської актриси Дженніфер Лоуренс стрімко злетіла вгору, і різноманітні бренди вишикувалися до Джен у чергу з пропозиціями рекламувати їхній товар. Серед них — знаменитий будинок моди «Крістіан Діор». Ця компанія вирішила замінити «обличчя» відомої моделі сумок Miss Dior. Тож після наділеної справжнім французьким шармом Маріон Котійяр та сексуальної, але простуватої Міли Куніс втіленням Miss Dior стала зірка «Голодних ігор».

Співпраця з «Діор» буде для Лоуренс першим досвідом у високій моді — досі вона рекламувала «простішу» продукцію. «Це просто мрія — представляти такий культовий бренд. Я дуже схвильована!» — тішиться Джен. Задоволений співпрацею й дизайнер Раф Сімонс — він зізнався, що 22–річна актриса вразила його складністю і драматизмом ролей, які втілює на екрані.

До речі, прем’єра другої «серії» «Голодних ігор» запланована на листопад наступного року. А зараз Лоуренс знімається у фільмі «Мій хлопець­ псих», де її партнерами є Бредлі Купер і Роберт де Ніро.