«Страсті» по-українськи

«Страсті» по-українськи

В українському прокаті «Страсті Христові» стартували 8 квітня. Через незначну кількість копій — усього-навсього 10 — цей старт став хоч і помітним, але не масовим. І насамперед тому, що оптимістично-показові прецеденти, коли українські прем'єри тих чи інших фільмів у часі збігалися зі світовими, вже були. «Ми почали зі Львова, Києва та Одеси, — каже директор з прокату ТОВ «Альфа» (фірма-дистриб'ютор) Андрій Мішенькін. — У кожному з кінотеатрів «Страсті Христові» йтимуть протягом трьох тижнів, потім ми плануємо презентувати картину в Дніпропетровську, Харкові та Донецьку. Гадаю, в українському прокаті «Страсті Христові» будуть аж до осені. Не виключено також, що ті кінотеатри, де стрічка вже йшла, забажають узяти її до свого репертуару ще раз».

Ісус на світовому екрані

Ісус на світовому екрані

    Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/clients/umoloda/inc/templates/news2.inc on line 44

Вічна тема є водночас і дуже важкою для кіноосмислення, тому за всю історію сінематографа не так і багато режисерів наважувалися звернутися до неї.
Авторами першої стрічки, як зазначає у «Столичних новостях» Сашко Долівець, були француз Леар і священик брат Базиль, які у 1897 році створили фільм для благочинного показу в притулках для знедолених. Пізніше стрічка захопила значно ширшу публіку і мала величезний ефект. Вона теж називалася «Страсті Христові». Наступного року за постановку взялися американці — 20 сцен із життя Христа були показані в Нью-Йорку і супроводжувалися грою «живого» оркестру. Наступником був француз Фердинанд Зекка, який поставив ілюстративний фільм з 18 євангельських сцен — «Життя Ісуса Христа».

Євангеліє від Гібсона

Євангеліє від Гібсона

Об'єктом для журналістських досліджень може бути що завгодно на світі. Що завгодно з того, що викликає суспільний інтерес. А про багато з «того» писати просто треба — ну хоча б з огляду на професійний обов'язок. Писати ж про «Страсті Христові» ніхто з журналістів «УМ» якось не наважувався. Ми супроводжували життя кінострічки регулярними замітками про бюджет і прокат, про підбірку акторів і реакцію західного глядача, про місце зйомок і погоду в той час, про духовне зростання Мела Гібсона і «зубовний скрегiт» голлівудських заздрісників. Ми писали про багатство і тягар фільму, а не про сам фільм. Дарма одного сонячного ранку після перегляду «Страстей» я досить упевнено заявила: «А може, я напишу?». Пішов третій день. Думки плавають, цигарка димиться. Не пишеться. Висновок один: Бог є. Бог є, і писати про нього надзвичайно складно. Особливо навесні.

Всі статті рубрики