Чорненьке «наїхало» на руденьке:

13.02.2004
Чорненьке «наїхало» на руденьке:

      Усі проблеми Кетрін Зети-Джонс можна розв'язати елементарним способом — розлучитися з чоловіком, «стареньким» Майклом Дугласом. Принаймні сама Кетрін, схоже, вважає, що лише шлюб заважає їй вибитися на най-найвищу верхівку голлівудського олімпу й стати «актрисою номер 1». Бо зараз її, мовляв, ніхто не помічає, кар'єра котиться донизу, хороших ролей катма...

      Насправді все далеко не так погано. Річ у тому, що Кетрін просто заздрить своїй колезі Ніколь Кідман, яка, на думку Зети-Джонс, в акторському мистецтві досягла значно більших висот. Причому, на думку місіс Дуглас, Кідман щастить зовсім не через те, що вона талановитіша, а тільки завдяки... розлученню. «До того, як ця руда швабра розлучилася з Томом Крузом, наші кар'єри складалися однаково, але варто було їй залишитись без чоловіка, і на тобі — просто зіркою стала», — казиться Кетрін. А сама? Невже їй мало 10-мільйонних гонорарів, як, скажімо, за роль у нещодавно відзнятому продовженні фільму «Маска Зорро», чи «Оскара» за мюзикл «Чикаго»?

      Так чи інакше, якщо Зету-Джонс беруть завидки, що заважає їй скористатися власним «рецептом» успішності, тобто взяти приклад з «везучої» Ніколь і покинути чоловіка? Але про це Кетрін чомусь навіть не заїкається. Натомість вона вирішила звільнити свого агента Джорджа Фрімена, який, на її думку, погано працює й дозволяє безсовісній рудій Кідман вихоплювати вдалі сценарії буквально з-під носа своєї чорнявої конкурентки. І це при тому, що саме завдяки Фріменові невдячна Зета-Джонс вибилася в люди, адже він був єдиним, хто погодився працювати колись із маловідомою британською актрисою, і він же забезпечив їй «Оскара», вмовивши режисера «Чикаго» взяти на роль саме Кетрін. Які, все-таки, ці кінозірки невдячні!