Два патрульних катери Island названо іменами українських міст
23 лютого на базі Берегової охорони США у місті Балтімор проведені ходові випробування патрульного корабля типу Island «Суми» у відкритому морі. >>
Літак Boeing 777 із палаючим двигуном у небі над Денвером.
Американський авіагігант — компанія «Боїнг» — рекомендував авіалініям призупинити експлуатацію літаків 777-ї моделі, на яких встановлені такі ж двигуни, як і той, що вибухнув на повітряному судні в суботу, 20 лютого.
Інцидент стався у небі над Денвером. Борт авіакомпанії UnitedAirlinesвиконував рейс 328 з Денвера в Гонолулу, а на його облавку перебував 241 пасажир.
Після зльоту в лайнера виникла проблема з двигуном, в результаті якої на вулиці сусіднього з Денвером містечка Брумфілд упали металеві деталі літака. Екіпаж зміг повернутися в аеропорт вильоту. На щастя, ані на землі, ані у повітрі внаслідок аварії ніхто не постраждав і літаку вдалося здійснити аварійну посадку.
Того ж дня у вантажного Boeing747 під час польоту над Нідерландами загорівся двигун. Його металеві деталі впали на житловий район. Постраждалих двоє. Причини НП поки не встановлені.
Зазначається, що рекомендація стосується літаків, на яких встановлені двигуни Pratt & Whitney PW4000. Авіавиробник радить тимчасово відмовитися від їх експлуатації до того, як американський авіаційний регулятор розробить відповідний протокол вивчення проблеми.
За даними «Боїнга», на момент аварії активно експлуатувалися 69 літаків цієї модифікації. Ще 59 повітряних суден із цими двигунами перебувають на стоянках після того, як попит на польоти впав унаслідок пандемії COVID-19.
При цьому модифікації з двигунами Pratt & Whitney PW4000 вважаються застарілими та менш економічними. Більшість авіакомпаній поступово виводять їх зі свого флоту. За декілька годин до оголошення Boeing про рішення тимчасово зняти з польотів 24 машини цієї модифікації заявили і в United Airlines.
Це єдині авіалінії у США, які використовували літаки з двигунами Pratt & Whitney PW4000. Більшість iз решти цих машин експлуатують компанії у Японії та Південній Кореї.
Це вже не перший удар по «Боїнгу» за останній час. Нагадаємо, експлуатація Boeing 737 MAX була припинена в низці країн після двох катастроф. Перша трапилася 10 березня 2019 року.
Тоді в Ефіопії розбився Boeing 737 MAX 8 авіакомпанії Ethiopian Airlines, загинули 157 осіб. Друга катастрофа сталася 29 жовтня 2018 року в Індонезії. У ній загинули 189 осіб. За даними слідства, в обох лайнерах перед катастрофою збій дала система автоматичного управління MCAS.
30 січня стало відомо, що компанія «Боїнг» після тих невдач зазнала збитків уперше з 1997 року. Чистий збиток «Боїнга» в 2019 році становив $636 млн проти чистого прибутку в розмірі $10,46 млрд, зафіксованого в 2018 році.
23 лютого на базі Берегової охорони США у місті Балтімор проведені ходові випробування патрульного корабля типу Island «Суми» у відкритому морі. >>
За останні 10 років сучасне підприємство змогло зайняти провідні позиції на півдні України: до початку пандемії COVID19 тут активно приймали гостей з Туреччини та країн Європи завдяки чиннiй системі лоукостів. >>
Мюнхенська конференція з безпеки, що відбулася минулої п’ятниці, цьогоріч мала низку особливостей. >>
Підняти вантажівку на поверхню та дістати з річки неможливо через кригу. >>
Кримський міст - незаконна споруда між Кримом, окупованим Росією, та півостровом Тамань у Росії. Його довжина становить 19 кілометрів, вартість – 228 мільярдів рублів. Рух автомобілів по ньому відкрили 15 травня 2018 року. >>
Зауважимо, що для місцевих мешканців ситуація, що склалася, - це справжня катастрофа. Адже у зазвичай спекотному штаті температура опустилась до мінусових позначок. Люди стоять у чергах до газозаправних станцій зі своїми балонами, щоб бодай якось обігріти помешкання. >>