Черкащина презентувала власну символіку в місці сили - біля дуба Залізняка

12:33, 03.08.2020
Черкащина презентувала власну символіку в місці сили - біля дуба Залізняка

Символіка – брендбук на основі стилізованого зображення козака із гаслом-хештегом #місце_сили.

Черкащина отримала власну символіку – брендбук на основі стилізованого зображення козака із гаслом-хештегом #місце_сили.

 

Презентація бренду відбулася 31 липня в музейно-етнографічному комплексі “Дикий хутір”, що в селі Мельники, відомому як осередок легендарної “Холодноярської республіки”.

 

“У складних дебатах та дискусіях всі експерти досягли того результату, який нині презентуємо назагал у місці сили – біля тисячолітнього дуба Залізняка”, – написав у соцмережі голова Черкаської ОДА Роман Бондар.

 

 

“Більше 300 років різні імперії намагалися розмити нашу культуру, ідентичність, мову, еліти. Попри все українська нація вистояла і на цьому маємо акцентувати. Не лише вистояла, ми розвиваємося, зберігаємо культуру, зберігаємо українську душу, яка постійно намагається досягти гармонії в усьому. Це прагнення пройшло через століття. І в цьому наша сила!” – зазначив голова ОДА.

 

“Тепер наше спільне завдання нагадувати світу, що #Черкащина_місце_сили і популяризувати разом наш бренд!” – заявив голова ОДА.

Черкащина - місце сили - бренд_1
 

 

“Черкащина має свій бренд, свою айдентику, свій хештег, а це і своя кольористика, і свій унікальний шрифтець, і символи, знаки, які мене чіпляють, бо я бачу зв’язок… зв’язок поколінь, людей сильної волі, цієї унікальної місцини на Землі…” – прокоментувала директорка Черкаського регіонального агентства розвитку Любов Ропало, виклавши більше ілюстрацій із новою айдентикою області.