Пропаганда: на ТОТ влаштували «турне вдів окупантів»
На тимчасово окуповані території в межах пропагандистських заходів прибули вдови російських загарбників – своєрідне "турне вдів окупантів". >>
Дев'ять років тому під Смоленськом в Росії розбився літак з представницькою польською делегацією, тоді загинуло майже все вище керівництво Польщі, зокрема й президент Лех Качинський.
Про це нагадує Укрінформ.
10 квітня 2010 року, неподалік російського Смоленська, під час посадки на військовому аеродромі «Смоленськ-Північний» зазнав катастрофи літак Ту-154, яким польська державна делегація прямувала в Катинь для участі в меморіальних заходах, присвячених 70-им роковинам розстрілів енкаведистами польських військових у 1940 році. У авіатрощі загинули всі 96 осіб, які перебували на борту літака, серед них і президентське подружжя Леха та Марії Качинських, а також представники політичної, військової, релігійної еліти Польщі.
Попри час, ясності щодо Смоленської катастрофи не додається. За ці дев'ять років з'явилася низка гіпотез про її причини і перебіг подій. Спочатку Комісія державної авіації з розслідування авіакатастроф МВС Польщі визнала причиною катастрофи помилку екіпажу, визначивши як чинник інциденту недостатнє аеронавігаційне забезпечення польоту з боку диспетчерів аеродрому "Смоленськ-Північний". Проте згодом стали лунати й інші версії. У лютому 2016 року в Польщі, за рішенням тодішнього міністра оборони Антоні Мацеревича, поновили розслідування, створивши відповідну комісію.
На даний момент розслідування цієї трагедії триває. На жаль, російська сторона, всупереч міжнародному законодавству, й досі не передала полякам зібрані на місці події уламки літака Ту-154, а також відмовила надати можливість провести реконструкцію лайнера з цих уламків.
У березні 2017 року Мацеревич назвав катастрофу під Смоленськом терактом, також він заявив про наявність "незаперечних свідчень російської відповідальності за смоленську катастрофу". У квітні 2017 року польська прокуратура перекваліфікувала звинувачення на адресу російських диспетчерів з "несвідомого" на "свідоме" доведення ними екіпажу президентського літака до авіакатастрофи.
У квітні 2018 року підкомітет Міноборони Польщі опублікував технічний звіт щодо Смоленської катастрофи, в якому, зокрема, зазначається, що ліве крило літака Ту-154 було знищене внаслідок внутрішнього вибуху. Таких же висновків дійшла і британська лабораторія судово-вибухових речовин Forensic Explosives Laboratory, підпорядкована Міноборони Великої Британії. Наприкінці березня 2019 року експерти цієї лабораторії оприлюднили дослідження, що підтверджує сліди тротилу в більшості з 200 зразків розбитого літака екс-президента Леха Качинського.
На тимчасово окуповані території в межах пропагандистських заходів прибули вдови російських загарбників – своєрідне "турне вдів окупантів". >>
ГУР взяло «відповідальність» за збиття на відстані близько 300 кілометрів від українського кордону російського бомбардувальника Ту-22М3, який в ніч на 19 квітня атакував Україну, >>
Служба безпеки зібрала доказову базу на ще одного фігуранта у справі народного депутата Нестора Шуфрича, якого підозрюють у фінансуванні росгвардії у тимчасово захопленому Криму. >>
Святкування Дня перемоги на 9 травня скасовано в п’яти регіонах росії, а також у тимчасово окупованому Севастополі. Все через те, аби "не провокувати противника скупченням техніки та військовослужбовців у містах". >>
Двох агентів, які працювали на російські спецслужби заарештували в Баварії (Німеччина): вони планували диверсії на об’єктах військової інфраструктури, щоб зірвати постачання військової допомоги Україні. >>
Головне управління розвідки Міністерства оборони 17 квітня атакувало безпілотниками авіаційний завод у російському Татарстані. >>