Миттєве руйнування двигунів літака АН-148, який впав неподалік Москви, розглядається як основна версія причин авіакатастрофи 11 лютого в Росії.
Про це повідомляє видання "Комерсантъ".
Серед опитаних виданням експертів. ця версія вважається найімовірною, хоча люди, які проживають неподалік місця авіакатастрофи повідомляли про вибух.
Коли літак набрав висоту приблизно в 1800 метрів і швидкість близько 600 км/год, він різко "пірнув" вниз до 1500 метрів, потім набрав попередню висоту і одразу ж упав на землю. Востаннє його бачили на екранах диспетчерів о 14:28 на висоті близько 900 метрів.
Лопасті літака можуть за лічені секунди зруйнувати фюзеляж, після чого він впаде на землю. На кадрах із місця падіння Ан-148 видно зруйнований двигун, пише "Комерсантъ".
Приблизно рік тому фахівці Ространснагляду встановили, що масло в редукторах борту 61704 замінювали і промивали масляні фільтри лише раз за 750 льотних годин – вдвічі рідше норми.
Серед причин авіакатастрофи експерти називають обмерзання літака в польоті. Командир екіпажу відмовився проводити протизаморожувальні роботи. Прогноз погоди нібито дозволяв зробити це. Наголошується, що обмерзання літака відбувається одразу після зльоту, а не за кілька хвилин, але нестабільна погода могла внести корективи, вважають експерти.
Також не виключають можливості поломки покажчика швидкості літака.
Версію теракту російські правоохоронці наразі не розглядають, як основну, хоча вона також перевіряється.
Вона поширилася соцмережами після того, як з’явилися повідомлення про звуки вибуху, які чули місцеві. При цьому відмічається, що баки літака не заправляли "під зав’язку", бо летіти до Орська всього дві години, тому в баках було повітря, яке разом із випарами палива могло вибухнути після зіткнення судна із землею.
Нагадаємо, 11 лютого зазнав авіакатастрофи літак рейсу "Москва-Орськ", який вилетів із Домодєдово. Статус операції зміили із рятувальної на пошукову через інформацію про загибель всіх 65 пасажирів та 6 членів екіпажу, які були на борту.