Вчора близько опівдня сотні киян стали свідками несподіваного нашестя людей у жовто-чорному одязі: смугасті клоуни й студенти, молодята й футболісти, міністри й даішники вітали колону мікроавтобусів таких же «бджолиних» кольорів, яка прямувала столичними вулицями. Таким чином відомий російський бренд «Білайн» повідомляв народ про свій прихід на український ринок. Про початок надання послуг мобільного зв'язку під цією торговельною маркою оголосило закрите акціонерне товариство «Українські радіосистеми», викуплене минулого року компанією «ВимпелКом». Відучора офіси продажу цієї торговельної марки відкрилися в шести областях нашої держави, а до літа офіси з'являться в усіх обласних центрах України.
Чим же сподівається «Білайн» зацікавити українського користувача мобільного зв'язку? В першу чергу — відсутністю плати за з'єднання та пільговими дзвінками всередині мережі — лише 2 копійки за хвилину (дзвінки на номери інших операторів — 95 копійок за хвилину, в межах свого регіону — 50-відсоткова знижка). По-друге, наданням усім абонентам послуг, які раніше були доступні лише контрактним абонентам (деталізація рахунку, заміна номера телефону та заміна SIM-карти зі збереженням коштів на рахунку, пільговий роумінг у Росії тощо). Ну і по-третє, самим брендом, добре відомим на теренах нашої сусідки Росії. Адже продуктами та послугами «Білайн» сьогодні користуються більше 48 мільйонів споживачів у Росії та Казахстані. Як відзначив генеральний директор ВАТ «ВимпелКом» Олександр Ізосімов, «Білайн» — це найдорожчий російський бренд. За оцінками міжнародної консалтингової компанії «Інтербренд Груп», вартість цієї торговельної марки оцінюється у п'ять з лишком мільярдів доларів США.