Новий міст, який входить до проекту залізнично–автомобільного мостового переходу через Дніпро, забезпечує залізницю двома новими коліями і таким чином має поліпшити пропускну спроможність на ділянці Київ–Московський — Дарниця. Поки начальник Південно–Західної залізниці Олексій Кривопішин, котрий прийшов урочисто відкривати міст, розповідає журналістам про об’єкт, новим шляхом в обох напрямках уже мчать товарні потяги.
Загальна вартість будівництва нового мосту над Видубицьким автовокзалом, яке реалізувалося за кошти Державного бюджету України та Південно–Західної залізниці, склала близько 255 мільйонів гривень. Окрім того, на винесення тепломережі та інших інженерних комунікацій, які заважали будівництву, було витрачено ще щонайменше 180 мільйонів. Довжина нової залізничної естакади, що стоїть на 23–х залізобетонних опорах, складає понад 700 метрів. Загалом на будівництво мосту пішло більше 5 тисяч тонн металоконструкцій.
Спорудження мосту розпочалося ще в 2006 році, і на початку будівництва з території, де він мав пролягти, було винесено понад 3 км ліній зв’язку та близько 15 км різних енергосистем, які забезпечували комфортну життєдіяльність мешканців центральної частини міста. Роботи виконувалися в міжопалювальний період, тож будівництво не створило дискомфорту жителям столиці. Окрім того, залізничники впровадили чотири новi тепломагістралі, які нині живлять центральну частину міста, а також виконали систему відведення дощових та дренажних вод.
Нагадаємо, новий залізничний міст є одним із пунктів проекту Залізнично–автомобільно–мостового переходу через Дніпро, який будують задля розвантаження існуючого залізничного вузла, потужність перевезень якого вичерпається до 2015 року.
Сергій РИБЧИНСЬКИЙ